- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Autobus Rim - Innsbruck cijene od 22,98 €
Od Rim do Innsbruck s autobusom
Putovanje od Rim do Innsbruck od strane autobus je 603,75 km i traje 12 h i 53 min. Postoji 34 veza dnevno, s prvim polaskom na 01:40 i posljednjim na 23:50. Moguće je putovati od Rim do Innsbruck preko autobus za samo 22,98 € ili čak 178,86 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 22,98 €.
Najniža cijena | 22,98 € |
Trajanje putovanja | 12 h i 53 min |
Veza po danu | 34 |
Najniža cijena | 22,98 € |
Najviša cijena | 178,86 € |
Prvi odlazak | 01:40 |
Zadnji odlazak | 23:50 |
Udaljenost | 603,75 km |
Polazak | Rim |
Dolazak | Innsbruck |
Prijevoznici | EuroNight, DB - IntercityViše |
Vremena polaska Autobusa od Rome do Innsbruck
Kad su autobusi linije Rim - Innsbruck rasporedu?
Putovanje od Rim do Innsbruck traje 12 h i 53 min. Dok je prvi autobus polazi od Rim na 01:40, zadnji je na rasporedu u 23:50. Najraniji vrijeme možete otići iz Rim je na 01:40, a posljednji autobus je na 23:50. Putovanje traje u prosjeku 12 h i 53 min ali isto tako može trajati 8 h i 23 min s najbrže veze.
Usporedite cijene karata od Rome do Innsbruck
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Rim do Innsbruck, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Rim do Innsbruck.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Cijena kako se približava datum polaska
Autobusni prijevoznici mogu naplaćivati više cijene karata kako se približava datum polaska. Cijene sljedećih dana mogu se kretati od oko 1,00 € do 61,49 €, ali mogu biti podložne promjenama. Naš savjet je da rezervirate što je ranije moguće kako biste potencijalno uštedjeli do 98% na svom putovanju!
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih autobusnih karata od Rim do Innsbruck
Najjeftinije Rim - Innsbruck autobusne karte mogu se pronaći već za 28,10 € ako imate sreće ili 46,76 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 60,72 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Innsbruck autobusom
Ako putujete autobusom na Innsbruck, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
EuroNight je vrsta međunarodne noćne željezničke usluge koja prometuje u Europi. Njime upravljaju razna nacionalna željeznička poduzeća i nudi udoban smještaj za spavanje, vagone-restorane i druge pogodnosti za putnike koji putuju na velike udaljenosti. EuroNight vlakovi obično voze između velikih gradova u različitim zemljama, poput Pariza i Berlina ili Beča i Budimpešte. Često su popularan izbor za putnike koji žele uštedjeti vrijeme i novac kombinirajući troškove prijevoza i smještaja. Međutim, posljednjih su godina mnoge rute EuroNighta ukinute ili zamijenjene brzim vlakovima jer se smanjila potražnja za noćnim putovanjem.
Eurocity je prekogranična željeznička usluga koja povezuje velike gradove u Europi. To je joint venture između nacionalnih željezničkih kompanija u različitim zemljama, kao što su Deutsche Bahn u Njemačkoj, SNCF u Francuskoj i SBB u Švicarskoj. Vlakovi Eurocity nude udobne i praktične mogućnosti putovanja za putnike, sa sadržajima kao što su klima uređaj, vagoni-restorani i Wi-Fi. Usluga radi po redovnom rasporedu i omogućuje veze između gradova kao što su Pariz, Berlin, Milano i Beč. Eurocity vlakovi popularan su izbor za putnike koji žele istražiti više odredišta u Europi bez gnjavaže vožnje ili leta.
FlixBus, međugradski autobusni prijevoznik, posluje u Europi i Sjedinjenim Državama. Osnovan 2013., izrastao je u jednog od najvećih autobusnih prijevoznika u Europi, povezujući preko 2500 odredišta u 30 zemalja. Porijeklom iz Njemačke, FlixBus se brzo proširio na susjedne zemlje, uključujući Francusku, Italiju, Dansku, Nizozemsku i Hrvatsku, dok također nudi redovne usluge za Norvešku, Španjolsku i Englesku. S pristupačnim cijenama karata i udobnim sadržajima kao što su besplatni Wi-Fi, utičnice i toaleti u vozilu, FlixBus pruža praktično i ugodno iskustvo putovanja.
Frecciarossa, kojom upravlja Trenitalia, nacionalna željeznička kompanija, poznata je usluga brzih vlakova u Italiji. Vlakovi FRECCIAROSSA, koji postižu brzine do 300 km/h, povezuju velike gradove uključujući Rim, Milano, Napulj, Firencu i Torino.
Itabus je autobusni prijevoznik koji posluje u Italiji i nudi autobusne usluge na velikim udaljenostima između velikih gradova i zračnih luka. Pruža usluge Milanu, Rimu, Bologni, Veneciji i drugim ključnim gradovima u Italiji. Itabus ima za cilj pružiti pristupačne i održive mogućnosti putovanja za putnike, s fokusom na smanjenje emisije ugljika i promicanje ekološki prihvatljivih praksi.
ÖBB Nightjet, kojim upravljaju Austrijske savezne željeznice (ÖBB), nudi noćna putovanja vlakom između velikih europskih gradova, pružajući prikladan i udoban način putovanja tijekom noći. Vlakovi Nightjet opremljeni su kabinama za spavanje, kušetima i sjedalima, nudeći putnicima udoban i praktičan način putovanja na velike udaljenosti dok spavaju. Usluga postoji u cijeloj Austriji i proteže se na susjedne zemlje kao što su Njemačka, Švicarska, Italija i Češka.
Railjet Xpress usluga je brzih vlakova kojom upravljaju Austrijske savezne željeznice (ÖBB) koja povezuje veće gradove u Austriji, Njemačkoj, Švicarskoj i Mađarskoj. Vlakovi Railjet Xpress imaju najveću brzinu od 230 km/h i nude mogućnost sjedenja u prvom i drugom razredu. Od prosinca 2018. brži Railjet vlakovi koji voze između Salzburga i Beča označeni su kao Railjet Express (RJX). Ovi vlakovi zaustavljaju se samo u Linzu i Sankt Pöltenu, što ih razlikuje od onih koji uključuju dodatna zaustavljanja u Vöcklabrucku, Attnang-Puchheimu, Welsu, Sankt Valentinu, Amstettenu i Tullnerfeldu.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Rim - Innsbruck
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi Frecciarossa, Nightjet i DB - Intercityna relaciji Rim - Innsbruck.
Premium
Premium usluga uključuje šire sjedalo, više prostora za noge i pristup dodatnim pogodnostima kao što su piće dobrodošlice i izbor novina. Vagon 4 na vlaku Frecciarossa 1000 rezerviran je za Premium razinu.Standard
Standard je osnovna razina usluge i uključuje udobno sjedalo i pristup osnovnim uslugama na brodu. Autobusi 5-8 su za standardnu razinu sa sjedalima presvučenim sivom eko kožom.Executive
Executive je najviša razina usluge i uključuje sve pogodnosti poslovne razine, kao i sustav za osobnu zabavu i gurmanske obroke koje poslužuje predani kuhar na brodu.Business
Poslovna usluga osmišljena je za poslovne putnike i uključuje sve pogodnosti Premium razine, kao i pristup posebnom poslovnom salonu i prioritetni ukrcaj. Autobusi 2 i 3 Frecciarossa 1000 rezervirani su za Business razinu usluge.Seated carriage
Ove su karte idealne za kraća putovanja tijekom dana, s udobnim sjedalima u klimatiziranim vagonima.Sleeper cabin
Ovo su najudobnije karte za Nightjet, koje sadrže jednostruke, dvokrevetne ili trokrevetne odjeljke s krevetima, dekama i jastucima za dobar san.Couchette
Ove karte pružaju pristupačniju opciju za putovanje preko noći, s krevetima na kat u zajedničkim odjeljcima koji mogu primiti do 6 putnika.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Rim do Innsbruck emisije CO2 od Autobus
Možemo li nešto poboljšati?