- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Vlak Madrid - Milano cijene od 54,96 €
Od Madrid do Milano s vlakom
Putovanje od Madrid do Milano od strane vlak je 1.189,45 km i traje 27 h i 44 min. Postoji 19 veza dnevno, s prvim polaskom na 06:40 i posljednjim na 21:00. Moguće je putovati od Madrid do Milano preko vlak za samo 54,96 € ili čak 421,97 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 54,96 €.
Najniža cijena | 54,96 € |
Trajanje putovanja | 27 h i 44 min |
Veza po danu | 19 |
Najniža cijena | 54,96 € |
Najviša cijena | 421,97 € |
Prvi odlazak | 06:40 |
Zadnji odlazak | 21:00 |
Udaljenost | 1.189,45 km |
Polazak | Madrid |
Dolazak | Milano |
Prijevoznici | Iryo, DB - IntercityViše |
Vremena polaska Vlaka od Madrid do Milan
Jeftini karte za vlak od Madrid do Milano na virail.
Pronalaženje savršen vezu vlakom nikad nije bilo tako lako: zahvaljujući virail, od vas će biti u mogućnosti usporediti stotine ponuda u isto vrijeme samo umetanjem datum svog putovanja. Kroz cijena i odlaska filtera, imat ćete mogućnost ograničiti rezultate i pronaći savršeno rješenje. Rezervacija se odvija na internetskoj stranici davatelja, u koju će biti automatski preusmjereni.
Koliko je najjeftinija karta za vlak sa Madrid na Milano?
Rezervirajte unaprijed zaista vam uštedjeti nešto novca: u stvari, možete dobiti jeftini karte za vlak od Madrid do Milano i samo 54,96 €, dok je prosječna cijena 148,79 €.
Vlakovi od Madrid do Milano: koji tvrtke mogu li putovati s?
Da biste dobili na Milano vlakom, možete se osloniti na , samo jedan primjer među svim našim partnerima.
Koliko je sati vlakove na Milano dopust i koliko dugo je putovanje?
Vlakovi trčanje između Madrid Milano uzeti 27 h i 44 min. Prvi vlak polazi u 06:40, a posljednja je u 21:00 U prosjeku, to traje 27 h i 44 min doći do Milano vlakom, ali trebat će vam 17 h i 25 min s najbržim vlakovima. Prvi je dostupna na 06:40, dok je posljednji ostavlja Madrid na 21:00.
Koje su polaska i dolaska postaje u Madrid i Milano?,Koje stanice služe pruga : Madrid - Milano?
Vlakovi na Milano će ostaviti s Madrid Avenida de America Bus Station,Madrid Aeropuerto T4,Madrid Puerta del Sol,Madrid Méndez Alvaro,Madrid Chamartín,Madrid Atocha,Madrid Barajas Airport i da će stići na Milan Rogoredo,Milano Cadorna,Milano, Lampugnano,Milano,Milan, San Donato,Milano Lambrate,Rho, Rho-fiera M1,Milano Centrale,Milan Porta Garibaldi,Malpensa Aeroporto,Sesto S. Giovanni,Milan Linate Airport,Orio al Serio, Bergamo Airport.
Usporedite cijene karata od Madrid do Milan
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Madrid do Milano, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Madrid do Milano.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Cijena kako se približava datum polaska
Željezničke kompanije mogu naplaćivati više cijene karata kako se približava datum polaska. Cijene sljedećih dana mogu se kretati od oko 1,00 € do 181,04 €, ali mogu biti podložne promjenama. Naš savjet je da rezervirate što je ranije moguće kako biste potencijalno uštedjeli do 99% na svom putovanju!
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Madrid do Milano
Najjeftinije Madrid - Milano karte za vlak možete pronaći već za 88,04 € ako imate sreće ili 237,17 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 491,75 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Milano vlakom
Ako putujete do Milano vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Alsa, osnovana 1923., istaknuta je španjolska autobusna tvrtka koja upravlja nacionalnim i međunarodnim linijama. Tvrtka je narasla i postala jedna od najvećih autobusnih kompanija u Europi. Alsa nudi sveobuhvatan raspon usluga, uključujući redovne i brze rute, luksuzne autobuse i autobuse za spavanje. Alsa, posvećena održivosti, smanjuje svoj ugljični otisak korištenjem alternativnih goriva i energetski učinkovitih tehnologija.
BlaBlaCar Bus je autobusna usluga na velikim udaljenostima dostupna u više zemalja, uključujući Francusku, Njemačku i regiju Beneluksa. Podružnica je BlaBlaCar, platforme za zajedničko korištenje automobila. BlaBlaCar. Tvrtka upravlja autobusima do i sa stanica kao što su Paris Bercy Seine, Rotterdam CS Bus Station, Sloterdijk Bus Station, Brussels Midi West Train, Milano, Barcelona North Bus Station, Charles de Zračna luka Gaulle 3, vlak Annecy, zračna luka Stuttgart i autobusni kolodvor Victoria.
Flibco je prijevoznička tvrtka specijalizirana za usluge prijevoza koji povezuju zračne luke i gradove diljem Europe. S poslovanjem u više zemalja poput Belgije, Francuske, Njemačke, Luksemburga, Nizozemske i Španjolske, Flibco nudi različite usluge poput prijevoza iz zračne luke, prijevoza od grada do grada i privatnih prijevoza. Tvrtka se može pohvaliti voznim parkom modernih i udobnih vozila, a njeni vozači poznati su po iskustvu i profesionalnosti.
FlixBus, međugradski autobusni prijevoznik, posluje u Europi i Sjedinjenim Državama. Osnovan 2013., izrastao je u jednog od najvećih autobusnih prijevoznika u Europi, povezujući preko 2500 odredišta u 30 zemalja. Porijeklom iz Njemačke, FlixBus se brzo proširio na susjedne zemlje, uključujući Francusku, Italiju, Dansku, Nizozemsku i Hrvatsku, dok također nudi redovne usluge za Norvešku, Španjolsku i Englesku. S pristupačnim cijenama karata i udobnim sadržajima kao što su besplatni Wi-Fi, utičnice i toaleti u vozilu, FlixBus pruža praktično i ugodno iskustvo putovanja.
Frecciabianca, kojom upravlja Trenitalia, talijanska nacionalna željeznička tvrtka, usluga je brzih vlakova koja povezuje istaknute gradove i mjesta u Italiji, poput Milana, Venecije, Bologne, Firence, Rima i Leccea. Vozeći pri najvećoj brzini od 200 km/h, vlakovi Frecciabianca putnicima pružaju izbor sjedala u prvom i drugom razredu. Ova usluga pripada obitelji Frecciarossa brzih vlakova u Italiji.
Frecciarossa, kojom upravlja Trenitalia, nacionalna željeznička kompanija, poznata je usluga brzih vlakova u Italiji. Vlakovi FRECCIAROSSA, koji postižu brzine do 300 km/h, povezuju velike gradove uključujući Rim, Milano, Napulj, Firencu i Torino.
Iryo je španjolski operater brzih vlakova, osnovan 2019. i opslužuje velike španjolske gradove poput Madrida, Barcelone, Malage, Seville, Valencije i Zaragoze. iryo djeluje na nacionalnoj željezničkoj mreži u Španjolskoj, koristeći najnovije brze vlakove AVE za prijevoz putnika brzinama do 310 km/h.
Itabus je autobusni prijevoznik koji posluje u Italiji i nudi autobusne usluge na velikim udaljenostima između velikih gradova i zračnih luka. Pruža usluge Milanu, Rimu, Bologni, Veneciji i drugim ključnim gradovima u Italiji. Itabus ima za cilj pružiti pristupačne i održive mogućnosti putovanja za putnike, s fokusom na smanjenje emisije ugljika i promicanje ekološki prihvatljivih praksi.
Godine 2013. francuska nacionalna željeznička tvrtka SNCF predstavila je OUIGO kako bi ponudila povoljne mogućnosti putovanja TGV-om. Birajte između munjevito brzog OUIGO Grande Vitesse, koji postiže brzinu od 300 km/h, ili ležernijeg OUIGO Classique, koji nudi nostalgično iskustvo vožnje vlakom.
RegioJet je privatna željeznička tvrtka koja posluje u nekoliko europskih zemalja, uključujući Češku, Slovačku, Poljsku i Austriju. Tvrtka je osnovana 2009., a započela je s radom u Češkoj 2011. RegioJet nudi različite vrste usluga vlakova, uključujući vlakove na duge relacije, regionalne vlakove i autobuse.
Société Nationale des Chemins de fer Français, ili SNCF, naziv je Francuske nacionalne željezničke kompanije. Istražite ljepotu Francuske uz SNCF željeznički prijevoz i birajte između tri glavna SNCF vlaka - TGV inOui, TER i INTERCITÉS - za putovanja na nacionalnim, regionalnim i lokalnim rutama, uključujući brze vlakove koji polaze s pariških željezničkih postaja. Također, SNCF ima za cilj napraviti revoluciju u održivom putovanju tako što će postati prvi ugljično neutralni operater na svijetu, nudeći ovu ekološki prihvatljivu uslugu bez dodatnih troškova za putnike.
SNCF, francuska nacionalna željeznička kompanija, nudi TER, sveobuhvatnu uslugu regionalnog vlaka. Vlakovi TER (Transport Express Régional) povezuju gradove i sela unutar regija Francuske, nudeći lokalni prijevoz za putnike i turiste dok istražuju regionalnu kulturu, krajolik i atrakcije kroz veliku mrežu regionalnih ruta. Vlakovi TER sporiji su od brzih vlakova, ali nude pristupačniju i udobniju alternativu za kraća putovanja unutar regija.
TGV inOui, koji zamjenjuje tradicionalne TGV usluge nudeći suvremenu nadogradnju, usluga je brzih vlakova kojom upravljaju Francuske nacionalne željeznice, SNCF, koja olakšava istraživanje oko 50 odredišta u susjednim zemljama kao što su Belgija, Njemačka i Španjolska. TGV inOUI je dizajniran da ponudi više udobnosti i fleksibilnosti putnicima, sa značajkama kao što su prostrana sjedala, Wi-Fi i ugostiteljske usluge. Povezuje velike gradove u Francuskoj i pruža brz, praktičan i udoban način putovanja.
TGV Lyria usluga je brzih vlakova koja prometuje između Francuske i Švicarske. Riječ je o zajedničkom pothvatu francuske nacionalne željezničke kompanije SNCF i SBB-a, švicarske nacionalne željezničke kompanije. Vlakovi TGV Lyria prometuju na nekoliko ruta između velikih gradova u Francuskoj i Švicarskoj, uključujući Pariz, Ženevu, Zürich, Basel i Bern. Vlakovi su poznati po svojoj velikoj brzini, a neke rute dosežu brzine do 320 km/h (200 mph), što ih čini jednim od najbržih vlakova u Europi.
Ferrovie dello Stato Italiane vlasnik je Trenitalie, koja služi kao glavni željeznički operater u Italiji. Brzi vlakovi Frecciarossa povezuju Milano, Rim, Napulj, Firencu i Torino brzinom do 300 km/h (186 mph). Frecciargento i Frecciabianca dvije su druge usluge velike brzine koje rade nešto sporije, ali omogućuju povezanost s manjim gradovima i mjestima. Trenitalia upravlja regionalnim i međugradskim vlakovima i osigurava međunarodne veze sa susjednim zemljama preko EuroCity vlakova.
Union Ivkoni je bugarska autobusna tvrtka koja posluje u zemlji i inozemstvu. Osnovana 1992. godine, tvrtka je narasla i postala jedan od najvećih autobusnih prijevoznika u Bugarskoj, s voznim parkom od preko 1000 autobusa. Union Ivkoni nudi široku paletu usluga, uključujući redovne autobusne linije, charter usluge i međunarodne rute do odredišta diljem Europe. Tvrtka je poznata po modernom voznom parku, udobnim autobusima i pouzdanoj usluzi.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Madrid - Milano
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi Frecciabianca, Frecciarossa i Iryona relaciji Madrid - Milano.
Second Class
U Frecciabiancinom drugom razredu uživat ćete u svom putovanju s podesivim sjedalima raspoređenim u četiri reda (2+2), sklopivim stolovima, svjetlima za čitanje i velikim prtljažnim prostorom. Ako tijekom putovanja ogladnite, ne zaboravite nešto prezalogajiti u caffe baru FrecciaBistrò!First Class
U prvoj klasi Frecciabianca pronaći ćete sjedala koja su prostranija u usporedbi s drugom klasom. Osim toga, možete se razmaziti od samog početka svog putovanja pićem dobrodošlice, grickalicama i novinama.Premium
Premium usluga uključuje šire sjedalo, više prostora za noge i pristup dodatnim pogodnostima kao što su piće dobrodošlice i izbor novina. Vagon 4 na vlaku Frecciarossa 1000 rezerviran je za Premium razinu.Standard
Standard je osnovna razina usluge i uključuje udobno sjedalo i pristup osnovnim uslugama na brodu. Autobusi 5-8 su za standardnu razinu sa sjedalima presvučenim sivom eko kožom.Executive
Executive je najviša razina usluge i uključuje sve pogodnosti poslovne razine, kao i sustav za osobnu zabavu i gurmanske obroke koje poslužuje predani kuhar na brodu.Business
Poslovna usluga osmišljena je za poslovne putnike i uključuje sve pogodnosti Premium razine, kao i pristup posebnom poslovnom salonu i prioritetni ukrcaj. Autobusi 2 i 3 Frecciarossa 1000 rezervirani su za Business razinu usluge.Inicial
Iryo's Inicial tarifa nudi pristupačna putovanja bez kompromisa u udobnosti ili usluzi.Singular
"Singular fare" nudi fleksibilnost za poduzetnike i tvrtke uz personaliziranu korisničku uslugu iryo pomoćnika.Singular ONLY YOU
Tarifa "Singular Only YOU" namijenjena je poduzetnicima i tvrtkama, te pruža najbolje uvjete za promjene i otkazivanja karte.Infinita
Infinita je iryova sveobuhvatna cijena koja nudi najbolje mogućnosti putovanja uz fleksibilnost i udobnost.Standard Class / Classical
OUIGO Train Classique ima samo jedan razred, što je ekvivalent putovanju u drugom razredu, zbog čega su cijene karata niske. Karte su dostupne od 10 € za odrasle (ovisno o destinaciji) i 5 € za djecu, a OUIGO karte za vlak dostupne su samo online.Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse nudi jednu klasu, slično putovanju u drugom razredu, što objašnjava pristupačne cijene karata. Cijene karata za odrasle kreću se od 10 €, ovisno o destinaciji, dok djeca mogu putovati za 5 €. Ulaznice za OUIGO mogu se kupiti samo online.Standard
Standardna karta nudi ravnotežu između pristupačnosti i udobnosti. Putnici mogu očekivati raskošna sjedala i besplatan Wi-Fi, što ga čini odličnim izborom za putnike koji paze na proračun.Low cost
Low cost je najpovoljnija opcija za one koji žele putovati bez ikakvih dodatnih pogodnosti. Međutim, putnici i dalje mogu uživati u besplatnom Wi-Fi-ju i mirnom putovanju.Relax
Putnici koji žele putovati luksuzno mogu se odlučiti za kartu Relax koja nudi prostrana kožna sjedala i opuštajuću atmosferu. Ovo je izvrsna opcija za one koji se žele opustiti tijekom putovanja.Business
Poslovna karta jamči privatnost i udobnost, s prioritetnom uslugom i uslužnim osobljem. Ovo je idealan izbor za one koji žele besprijekorno putovanje bez stresa.Standard
Karte za vlak TER imaju fiksnu tarifu "Tarif Normal" i vrijede za jedno putovanje do ponoći dan nakon potvrde u strojevima za markice na peronu. Neke regije mogu nuditi popuste izvan špice.Second Class (The essentials)
Za praktično i pristupačno putovanje, TGV INOUI ima dvije cijene karata za drugi razred: The Prems Second, pristupačnu opciju, i The Second, klasični drugi razred. Oba se mogu zamijeniti i vratiti, pod određenim uvjetima. Premove cijene karte savršene su ako tražite najniže cijene, već od samo 15 € i dostupne su za rezervaciju do 4 mjeseca unaprijed.First Class (The comfort)
Karte prve klase podižu vaše putovanje na višu razinu, nudeći poboljšanu udobnost i ekskluzivne pogodnosti, uključujući mogućnost odabira sjedala u tihom području. Dodatno, ova karta nudi fleksibilnost za vašu rezervaciju i pruža dodatne pogodnosti značajkama druge klase.Business Première (The flexibility)
Business Première nudi vrhunske prednosti kao što su besplatna zamjena ili povrat novca i ekskluzivne pogodnosti uključujući napredni Wi-Fi i pristup Grand Voyageur salonima, a sve to istovremeno osiguravajući fleksibilnost u vašoj rezervaciji.Standard
STANDARDNA karta pruža pristupačno iskustvo putovanja u 2. klasi s tri razine fleksibilnosti razmjene i povrata novca - potpuna, djelomična i bez fleksibilnosti - na svim međunarodnim rutama Francuska - Švicarska.Standard 1ère
STANDARDNA 1ÈRE karta pruža putovanje prvom klasom po dobroj vrijednosti za novac uz fleksibilnost i pristup svim vlakovima, dostupnim na svim međunarodnim rutama između Francuske i Švicarske.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE služi putnicima koji traže luksuzno iskustvo putovanja, uz fleksibilnost, prilagođene sadržaje i usluge, a dostupan je na određenim rutama radnim danima i odabranim terminima nedjeljom.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Madrid do Milano emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?