- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Let Iaşi - Tokio cijene od 641,00 €
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Od Iaşi do Tokio s letom
Putovanje od Iaşi do Tokio od strane let je 8.603 km i traje 40 h i 6 min. Postoji 24 veza dnevno, s prvim polaskom na 05:25 i posljednjim na 19:55. Moguće je putovati od Iaşi do Tokio preko let za samo 641,00 € ili čak 1.493,00 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 641,00 €.
Najniža cijena | 641,00 € |
Trajanje putovanja | 40 h i 6 min |
Veza po danu | 24 |
Najniža cijena | 641,00 € |
Najviša cijena | 1.493,00 € |
Prvi odlazak | 05:25 |
Zadnji odlazak | 19:55 |
Udaljenost | 8.603 km |
Polazak | Iaşi |
Dolazak | Tokio |
Prijevoznici | Turkish Airlines, China Eastern AirlinesViše |
Vremena polaska Leta od Iași do Tokyo
Usporedite cijene karata od Iași do Tokyo
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Iaşi do Tokio, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Iaşi do Tokio.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Tokio avionom
Kada putujete u Tokio avionom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Air China je glavni zračni prijevoznik Narodne Republike Kine. Osnovana je 1988. godine, a sjedište joj je u Pekingu. Zrakoplovna tvrtka upravlja flotom od preko 400 zrakoplova i leti na više od 200 odredišta diljem svijeta. Air China je član Star Alliancea, najvećeg svjetskog saveza zračnih prijevoznika. Zračni prijevoznik nudi niz usluga, uključujući prijevoz putnika i tereta, kao i održavanje zrakoplova i opsluživanje na zemlji. Air China je predan pružanju sigurnih, pouzdanih i udobnih zračnih putovanja svojim klijentima, a osvojio je brojne nagrade za svoje usluge i performanse.
Air France je glavni francuski zračni prijevoznik sa sjedištem u Tremblay-en-France. Podružnica je Air France-KLM grupe i osnivač globalnog saveza zrakoplovnih kompanija SkyTeam. Zrakoplovna tvrtka upravlja flotom od preko 200 zrakoplova koji opslužuju više od 200 odredišta diljem svijeta. Air France nudi niz klasa putovanja, uključujući ekonomsku, premium ekonomsku, poslovnu i La Première (prva klasa). Zrakoplovna tvrtka poznata je po visokokvalitetnoj usluzi, udobnim sjedalima i mogućnostima zabave tijekom leta. Air France je predan održivosti i proveo je razne inicijative za smanjenje svog utjecaja na okoliš, kao što je ulaganje u zrakoplove s nižom potrošnjom goriva i smanjenje plastike za jednokratnu upotrebu.
AirAsia X je niskobudžetni zračni prijevoznik na dugim relacijama sa sjedištem u Maleziji. Podružnica je AirAsia, jednog od najvećih niskotarifnih prijevoznika u Aziji. AirAsia X leti do odredišta u Aziji, Australiji, Novom Zelandu, Bliskom istoku i Sjedinjenim Državama. Zračni prijevoznik nudi niz klasa kabine, uključujući ekonomsku, premium ekonomsku i poslovnu klasu. AirAsia X poznata je po niskim cijenama i jednostavnom pristupu zračnom putovanju, pri čemu putnici dodatno plaćaju za pogodnosti poput obroka, prtljage i odabira sjedala. Unatoč proračunskom fokusu, AirAsia X je osvojila nekoliko nagrada za svoju uslugu i sigurnost.
Lufthansa je njemački zračni prijevoznik i jedan od najvećih europskih zračnih prijevoznika. Osnovan je 1953. godine i obavlja letove u više od 200 svjetskih odredišta. Lufthansa je članica Star Alliancea, najvećeg svjetskog saveza zračnih prijevoznika. Zrakoplovna kompanija ima flotu od preko 300 zrakoplova, uključujući zrakoplove Airbus i Boeing. Lufthansa nudi niz usluga svojim putnicima, uključujući zabavu tijekom leta, Wi-Fi i program za česte putnike pod nazivom Miles & More. Zrakoplovna tvrtka poznata je po svojoj visokokvalitetnoj usluzi i dobitnik je brojnih nagrada za svoje zadovoljstvo kupaca i sigurnosne standarde.
Qatar Airways je nacionalni zrakoplovni prijevoznik Katara sa sjedištem u Dohi. Osnovan je 1993. godine i od tada je izrastao u jednog od vodećih svjetskih zračnih prijevoznika, s flotom od preko 200 zrakoplova koji lete na više od 160 odredišta diljem svijeta. Qatar Airways poznat je po svojoj luksuznoj i nagrađivanoj usluzi, koja putnicima nudi niz pogodnosti poput ležećih sjedala, gurmanske kuhinje i zabave tijekom leta. Zrakoplovni prijevoznik član je saveza oneworld i ima partnerstva s nekoliko drugih zračnih prijevoznika, što putnicima omogućuje jednostavno povezivanje s odredištima diljem svijeta. Qatar Airways osvojio je brojne nagrade za svoje usluge, uključujući Skytrax ga je proglasio najboljim svjetskim zrakoplovnim prijevoznikom 2019.
Turkish Airlines je nacionalni zračni prijevoznik Turske sa sjedištem u Istanbulu. Obavlja redovite letove do više od 300 odredišta u Europi, Aziji, Africi i Americi, što ga čini jednim od najvećih zračnih prijevoznika na svijetu po broju odredišta koja poslužuje. Turkish Airlines osvojio je brojne nagrade za svoje usluge, uključujući "Najbolji zrakoplovni prijevoznik u Europi" šest godina zaredom od 2011. do 2016. Zračni prijevoznik upravlja modernom flotom od preko 350 zrakoplova, uključujući Airbusove A320s, A330s, A340s, A350s i Boeing 737., 777. i 787. Turkish Airlines je član Star Alliancea, najvećeg svjetskog saveza zračnih prijevoznika.
Wizz Air je niskotarifni zračni prijevoznik sa sjedištem u Mađarskoj koji obavlja letove do odredišta diljem Europe, Bliskog istoka i Sjeverne Afrike. Osnovan 2003. godine, zračni prijevoznik brzo je rastao i sada upravlja flotom od preko 100 zrakoplova koji poslužuju više od 150 odredišta u 44 zemlje. Wizz Air poznat je po jednostavnom pristupu zračnom putovanju, nudeći niske cijene karata i dodatno naplaćujući dodatne usluge kao što su prijavljena prtljaga i obroci tijekom leta. Zrakoplovna tvrtka ima snažan fokus na učinkovitost i kontrolu troškova, što joj omogućuje da ponudi neke od najnižih cijena karata u industriji.
Iaşi do Tokio emisije CO2 od Let
Možemo li nešto poboljšati?