- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Let Nagasaki - Hakodate cijene od 333,18 €
Od Nagasaki do Hakodate s letom
Putovanje od Nagasaki do Hakodate od strane let je 1.389,51 km i traje 14 h i 32 min. Postoji 125 veza dnevno, s prvim polaskom na 01:10 i posljednjim na 23:25. Moguće je putovati od Nagasaki do Hakodate preko let za samo 333,18 € ili čak 1.132,22 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 333,18 €.
Najniža cijena | 333,18 € |
Trajanje putovanja | 14 h i 32 min |
Veza po danu | 125 |
Najniža cijena | 333,18 € |
Najviša cijena | 1.132,22 € |
Prvi odlazak | 01:10 |
Zadnji odlazak | 23:25 |
Udaljenost | 1.389,51 km |
Polazak | Nagasaki |
Dolazak | Hakodate |
Prijevoznici | Solaseed Air, Oriental Air BridgeViše |
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Nagasaki do Hakodate, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Nagasaki do Hakodate.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Najbolje vrijeme za rezervirati jeftine avio karte od Nagasaki do Hakodate
Najjeftinije Nagasaki - Hakodate karte za let možete pronaći već od 69,35 € ako imate sreće ili 92,28 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 161,46 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Hakodate avionom
Kada putujete u Hakodate avionom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Air Do je japanska zrakoplovna kompanija koja obavlja domaće letove unutar Japana. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 1996. godine i ima sjedište u Sapporu, Hokkaido. Air Do upravlja flotom zrakoplova Boeing 737 i leti na odredišta poput Tokija, Osake i Fukuoke. Ime zrakoplovne kompanije potječe iz dijalekta Hokkaido, gdje "air" znači "ljubav", a "do" znači "put". Air Do ima za cilj pružiti udobno i praktično iskustvo putovanja za svoje putnike, s fokusom na sigurnost i pouzdanost. Zrakoplovna tvrtka također nudi program za česte putnike pod nazivom "Mileage Do" za svoje vjerne klijente.
Oriental Air Bridge japanska je zračna tvrtka koja obavlja teretne i putničke charter letove. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 1961. godine, a sjedište joj je u Tokiju, Japan. Oriental Air Bridge upravlja flotom zrakoplova Boeing 737 i 767, koji se koriste za cargo i putničke chartere. Operacije prijevoza tereta zračnog prijevoznika usmjerene su na prijevoz robe između Japana i drugih azijskih zemalja, dok se njegovi putnički čarteri koriste za korporativna i državna putovanja, kao i za sportske timove i druge grupe. Oriental Air Bridge ima jaku reputaciju sigurnosti i pouzdanosti, a poznat je i po visokoj razini korisničke usluge.
Skymark Airlines je niskotarifni japanski zrakoplovni prijevoznik sa sjedištem u Tokiju. Osnovana je 1996. godine i obavlja domaće letove unutar Japana. Skymark Airlines ima flotu zrakoplova Airbus A330 i Boeing 737 i leti na odredišta kao što su Sapporo, Fukuoka, Okinawa i Kagoshima. Zrakoplovna tvrtka nudi niz opcija cijena, uključujući osnovnu ekonomsku i premium ekonomsku, te ima program za česte putnike koji se zove Skymark Smile Club. Skymark Airlines se u prošlosti suočavao s financijskim poteškoćama, uključujući bankrot 2015., ali se od tada restrukturirao i nastavlja poslovati kao niskobudžetni prijevoznik u Japanu.
Solaseed Air je japanska zrakoplovna kompanija koja obavlja domaće letove unutar Japana. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 2002. godine i ima sjedište u Miyazakiju u Japanu. Solaseed Air upravlja flotom zrakoplova Boeing 737 i leti na odredišta kao što su Tokio, Osaka, Fukuoka i Sapporo. Misija zračnog prijevoznika je pružiti svojim putnicima sigurno, pouzdano i udobno zračno putovanje. Solaseed Air nudi niz usluga svojim putnicima, uključujući obroke tijekom leta, zabavu i Wi-Fi. Zrakoplovna tvrtka također ima program za česte putnike pod nazivom Solaseed Air Club, koji članovima omogućuje da zarade i iskoriste bodove za letove i druge nagrade.
Nagasaki do Hakodate emisije CO2 od Let
Možemo li nešto poboljšati?