- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Let Novosibirsk - Kopenhagen cijene od 227,11 €
Od Novosibirsk do Kopenhagen s letom
Putovanje od Novosibirsk do Kopenhagen od strane let je 4.257,17 km i traje 15 h i 40 min. Postoji 119 veza dnevno, s prvim polaskom na 00:25 i posljednjim na 23:45. Moguće je putovati od Novosibirsk do Kopenhagen preko let za samo 227,11 € ili čak 3.071,94 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 227,11 €.
Najniža cijena | 227,11 € |
Trajanje putovanja | 15 h i 40 min |
Veza po danu | 119 |
Najniža cijena | 227,11 € |
Najviša cijena | 3.071,94 € |
Prvi odlazak | 00:25 |
Zadnji odlazak | 23:45 |
Udaljenost | 4.257,17 km |
Polazak | Novosibirsk |
Dolazak | Kopenhagen |
Prijevoznici | Thai Airways, NorwegianViše |
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Novosibirsk do Kopenhagen, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Novosibirsk do Kopenhagen.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Najbolje vrijeme za rezervirati jeftine avio karte od Novosibirsk do Kopenhagen
Najjeftinije Novosibirsk - Kopenhagen karte za let možete pronaći već od 110,33 € ako imate sreće ili 341,33 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 839,62 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Kopenhagen avionom
Kada putujete u Kopenhagen avionom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Air Astana je glavni zračni prijevoznik Kazahstana sa sjedištem u Almatiju. Osnovan je 2001. godine kao zajedničko ulaganje kazahstanske vlade i British Airwaysa. Zrakoplovna tvrtka upravlja flotom modernih zrakoplova, uključujući Boeing 767, Airbus A320 i Embraer E190, te leti na više od 60 odredišta diljem svijeta. Air Astana osvojila je brojne nagrade za svoje usluge, uključujući nagradu Skytrax za najboljeg zrakoplovnog prijevoznika u središnjoj Aziji i Indiji šest uzastopnih godina. Zrakoplovna tvrtka predana je održivosti i provela je razne inicijative za smanjenje svog utjecaja na okoliš, kao što je korištenje biogoriva i ulaganje u zrakoplove s većom potrošnjom goriva.
Air China je glavni zračni prijevoznik Narodne Republike Kine. Osnovana je 1988. godine, a sjedište joj je u Pekingu. Zrakoplovna tvrtka upravlja flotom od preko 400 zrakoplova i leti na više od 200 odredišta diljem svijeta. Air China je član Star Alliancea, najvećeg svjetskog saveza zračnih prijevoznika. Zračni prijevoznik nudi niz usluga, uključujući prijevoz putnika i tereta, kao i održavanje zrakoplova i opsluživanje na zemlji. Air China je predan pružanju sigurnih, pouzdanih i udobnih zračnih putovanja svojim klijentima, a osvojio je brojne nagrade za svoje usluge i performanse.
Air France je glavni francuski zračni prijevoznik sa sjedištem u Tremblay-en-France. Podružnica je Air France-KLM grupe i osnivač globalnog saveza zrakoplovnih kompanija SkyTeam. Zrakoplovna tvrtka upravlja flotom od preko 200 zrakoplova koji opslužuju više od 200 odredišta diljem svijeta. Air France nudi niz klasa putovanja, uključujući ekonomsku, premium ekonomsku, poslovnu i La Première (prva klasa). Zrakoplovna tvrtka poznata je po visokokvalitetnoj usluzi, udobnim sjedalima i mogućnostima zabave tijekom leta. Air France je predan održivosti i proveo je razne inicijative za smanjenje svog utjecaja na okoliš, kao što je ulaganje u zrakoplove s nižom potrošnjom goriva i smanjenje plastike za jednokratnu upotrebu.
AirBaltic je latvijski niskotarifni zračni prijevoznik koji leti do više od 70 odredišta u Europi, Bliskom istoku i Aziji. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 1995. godine i od tada je izrasla u najveću zračnu tvrtku u baltičkoj regiji. AirBaltic upravlja flotom modernih zrakoplova Airbus A220-300, koji su poznati po svojoj učinkovitosti goriva i prihvatljivosti za okoliš. Zračni prijevoznik nudi niz usluga svojim putnicima, uključujući online prijavu, zabavu tijekom leta i program vjernosti. AirBaltic je predan održivosti i postavio si je cilj postati ekološki najekološkiji zračni prijevoznik na svijetu.
British Airways je glavni zračni prijevoznik Ujedinjenog Kraljevstva sa sjedištem u Londonu. Jedan je od najvećih zračnih prijevoznika u Europi i leti u više od 180 svjetskih odredišta. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 1974. godine i od tada je postala glavni igrač u zrakoplovnoj industriji. British Airways poznat je po svojoj visokokvalitetnoj usluzi, udobnim sjedalima i širokoj mreži ruta. Zrakoplovna tvrtka upravlja flotom od preko 250 zrakoplova, uključujući Airbus A380 i Boeing 787 Dreamliner. British Airways je član saveza zračnih prijevoznika Oneworld i ima ugovore o dijeljenju kodova s nekoliko drugih zračnih prijevoznika.
Lufthansa je njemački zračni prijevoznik i jedan od najvećih europskih zračnih prijevoznika. Osnovan je 1953. godine i obavlja letove u više od 200 svjetskih odredišta. Lufthansa je članica Star Alliancea, najvećeg svjetskog saveza zračnih prijevoznika. Zrakoplovna kompanija ima flotu od preko 300 zrakoplova, uključujući zrakoplove Airbus i Boeing. Lufthansa nudi niz usluga svojim putnicima, uključujući zabavu tijekom leta, Wi-Fi i program za česte putnike pod nazivom Miles & More. Zrakoplovna tvrtka poznata je po svojoj visokokvalitetnoj usluzi i dobitnik je brojnih nagrada za svoje zadovoljstvo kupaca i sigurnosne standarde.
Pegasus Airlines je niskotarifni zračni prijevoznik sa sjedištem u Turskoj. Osnovan je 1990. godine, a s radom je započeo 2005. godine. Zračni prijevoznik leti na više od 100 odredišta u 40 zemalja, prvenstveno u Europi, Bliskom istoku i Aziji. Pegasus Airlines ima flotu od preko 80 zrakoplova, koja se sastoji od Airbusa A320 i Boeinga 737. Zrakoplovna tvrtka nudi niz usluga, uključujući online prijavu, obroke tijekom leta i program vjernosti. Pegasus Airlines poznat je po pristupačnim cijenama karata i osvojio je nekoliko nagrada za korisničku uslugu i operativnu učinkovitost.
S7 Airlines je ruski zračni prijevoznik sa sjedištem u Novosibirsku. To je drugi najveći zračni prijevoznik u Rusiji i obavlja letove na više od 150 odredišta u 30 zemalja. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 1957. kao Tolmachevo United Squadron, a kasnije je preimenovana u Sibir Airlines. Godine 2005. zrakoplovni prijevoznik promijenio je ime u S7 Airlines i od tada je proširio svoju flotu i mrežu ruta. S7 Airlines je član globalnog saveza zračnih prijevoznika oneworld i ima codeshare ugovore s nekoliko drugih zračnih prijevoznika. Zrakoplovna tvrtka je osvojila brojne nagrade za svoju uslugu i sigurnost, uključujući proglašenje najboljom zrakoplovnom tvrtkom u Rusiji i CIS-u na Skytrax World Airline Awards.
Sichuan Airlines je kineski zrakoplovni prijevoznik sa sjedištem u Chengduu, pokrajina Sichuan. Osnovana je 1986. godine i obavlja domaće i međunarodne letove. Zrakoplovna tvrtka ima flotu od preko 150 zrakoplova, uključujući Airbus A320, A330 i A350. Sichuan Airlines leti na više od 100 odredišta u Kini i diljem svijeta, uključujući Europu, Sjevernu Ameriku i Australiju. Zrakoplovna tvrtka poznata je po začinjenoj sečuanskoj kuhinji koja se poslužuje u zrakoplovu i predanosti sigurnosti i korisničkoj službi. Sichuan Airlines član je Star Alliancea, globalnog saveza zrakoplovnih prijevoznika koji uključuje zrakoplovne prijevoznike kao što su United Airlines, Lufthansa i Air Canada.
Singapore Airlines je glavni zračni prijevoznik Singapura koji upravlja flotom modernih zrakoplova do odredišta diljem svijeta. Osnovan 1947. godine, zračni prijevoznik ima reputaciju izvanredne usluge, luksuznih sadržaja i posvećenosti sigurnosti. Singapore Airlines nudi niz klasa putovanja, uključujući apartmane, prvu klasu, poslovnu klasu, vrhunsku ekonomsku klasu i ekonomsku klasu, a svaka je osmišljena kako bi putnicima pružila udobno i ugodno iskustvo putovanja. Zrakoplovna tvrtka je članica mreže Star Alliance koja putnicima omogućuje da zarade i iskoriste milje za česte putnike u širokom rasponu zrakoplovnih kompanija i putničkih partnera.
Thai Airways je nacionalni zrakoplovni prijevoznik Tajlanda sa sjedištem u Bangkoku. Osnovan je 1960. godine i ima flotu od preko 80 zrakoplova koji poslužuju više od 80 odredišta u 37 zemalja. Thai Airways je član Star Alliancea i ima codeshare sporazume s nekoliko drugih zrakoplovnih prijevoznika. Zračni prijevoznik nudi niz klasa, uključujući Royal First Class, Royal Silk Class i Economy Class. Thai Airways poznat je po svojoj visokokvalitetnoj usluzi, uključujući obroke tijekom leta i mogućnosti zabave. Zrakoplovna tvrtka je osvojila brojne nagrade za svoje usluge, uključujući Skytrax World Airline Awards za najbolju ugostiteljsku ponudu u ekonomskoj klasi i najbolju lounge spa uslugu zrakoplovne kompanije.
Turkish Airlines je nacionalni zračni prijevoznik Turske sa sjedištem u Istanbulu. Obavlja redovite letove do više od 300 odredišta u Europi, Aziji, Africi i Americi, što ga čini jednim od najvećih zračnih prijevoznika na svijetu po broju odredišta koja poslužuje. Turkish Airlines osvojio je brojne nagrade za svoje usluge, uključujući "Najbolji zrakoplovni prijevoznik u Europi" šest godina zaredom od 2011. do 2016. Zračni prijevoznik upravlja modernom flotom od preko 350 zrakoplova, uključujući Airbusove A320s, A330s, A340s, A350s i Boeing 737., 777. i 787. Turkish Airlines je član Star Alliancea, najvećeg svjetskog saveza zračnih prijevoznika.
Uzbekistan Airways je nacionalni zrakoplovni prijevoznik Uzbekistana sa sjedištem u Taškentu. Obavlja redovne domaće i međunarodne letove do odredišta u Aziji, Europi i Sjevernoj Americi. Zrakoplovna kompanija osnovana je 1992. godine nakon raspada Sovjetskog Saveza i od tada je izrasla u jednu od najvećih zračnih kompanija u srednjoj Aziji. Uzbekistan Airways upravlja flotom modernih zrakoplova, uključujući Boeing 787 Dreamliners, Airbus A320 i Boeing 767. Zrakoplovna tvrtka nudi niz usluga svojim putnicima, uključujući zabavu tijekom leta, obroke i pića. Uzbekistan Airways je član Međunarodnog udruženja zračnog prometa (IATA) i Udruženja europskih zračnih prijevoznika (AEA).
Novosibirsk do Kopenhagen emisije CO2 od Let
Možemo li nešto poboljšati?