- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Let Osaka - Hakodate cijene od 90,24 €
Od Osaka do Hakodate s letom
Putovanje od Osaka do Hakodate od strane let je 911,16 km i traje 6 h i 5 min. Postoji 80 veza dnevno, s prvim polaskom na 00:05 i posljednjim na 23:55. Moguće je putovati od Osaka do Hakodate preko let za samo 90,24 € ili čak 1.185,20 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 90,24 €.
Najniža cijena | 90,24 € |
Trajanje putovanja | 6 h i 5 min |
Veza po danu | 80 |
Najniža cijena | 90,24 € |
Najviša cijena | 1.185,20 € |
Prvi odlazak | 00:05 |
Zadnji odlazak | 23:55 |
Udaljenost | 911,16 km |
Polazak | Osaka |
Dolazak | Hakodate |
Prijevoznici | Japan Airlines, PeachViše |
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Osaka do Hakodate, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Osaka do Hakodate.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Najbolje vrijeme za rezervirati jeftine avio karte od Osaka do Hakodate
Najjeftinije Osaka - Hakodate karte za let možete pronaći već od 69,35 € ako imate sreće ili 92,28 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 161,46 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Hakodate avionom
Kada putujete u Hakodate avionom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Air Do je japanska zrakoplovna kompanija koja obavlja domaće letove unutar Japana. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 1996. godine i ima sjedište u Sapporu, Hokkaido. Air Do upravlja flotom zrakoplova Boeing 737 i leti na odredišta poput Tokija, Osake i Fukuoke. Ime zrakoplovne kompanije potječe iz dijalekta Hokkaido, gdje "air" znači "ljubav", a "do" znači "put". Air Do ima za cilj pružiti udobno i praktično iskustvo putovanja za svoje putnike, s fokusom na sigurnost i pouzdanost. Zrakoplovna tvrtka također nudi program za česte putnike pod nazivom "Mileage Do" za svoje vjerne klijente.
Japan Airlines (JAL) je glavni zračni prijevoznik Japana sa sjedištem u Tokiju. Osnovan je 1951. godine i ima flotu od preko 170 zrakoplova koji poslužuju 92 odredišta u 20 zemalja. JAL je član saveza zračnih prijevoznika Oneworld i ima ugovore o dijeljenju kodova s nekoliko drugih zračnih prijevoznika. Zračni prijevoznik nudi niz klasa, uključujući prvu, poslovnu, premium ekonomsku i ekonomsku. JAL je osvojio brojne nagrade za svoju uslugu, uključujući Skytrax ga je proglasio najboljom ekonomskom klasom na svijetu i najboljim zrakoplovnim sjedalom u ekonomskoj klasi 2019. Zrakoplovna tvrtka predana je održivosti i provodi razne inicijative za smanjenje svog utjecaja na okoliš.
Skymark Airlines je niskotarifni japanski zrakoplovni prijevoznik sa sjedištem u Tokiju. Osnovana je 1996. godine i obavlja domaće letove unutar Japana. Skymark Airlines ima flotu zrakoplova Airbus A330 i Boeing 737 i leti na odredišta kao što su Sapporo, Fukuoka, Okinawa i Kagoshima. Zrakoplovna tvrtka nudi niz opcija cijena, uključujući osnovnu ekonomsku i premium ekonomsku, te ima program za česte putnike koji se zove Skymark Smile Club. Skymark Airlines se u prošlosti suočavao s financijskim poteškoćama, uključujući bankrot 2015., ali se od tada restrukturirao i nastavlja poslovati kao niskobudžetni prijevoznik u Japanu.
Tianjin Airlines je kineski zrakoplovni prijevoznik sa sjedištem u Tianjinu, Kina. Osnovana je 2004. godine i obavlja domaće i međunarodne letove. Zrakoplovna tvrtka ima flotu od preko 90 zrakoplova, uključujući Airbus A320, A330 i Embraer E190. Tianjin Airlines služi preko 100 odredišta u Kini, kao i međunarodna odredišta u Aziji, Europi i Sjevernoj Americi. Zrakoplovna kompanija je podružnica HNA grupe, koja također posjeduje Hainan Airlines, Hong Kong Airlines i nekoliko drugih zrakoplovnih kompanija. Tianjin Airlines osvojio je nekoliko nagrada za svoje usluge, uključujući nagradu "Najbolji regionalni zrakoplovni prijevoznik u Kini" na Skytrax World Airline Awards 2018.
Osaka do Hakodate emisije CO2 od Let
Možemo li nešto poboljšati?