Vlak Avignon - Milano cijene od 12,05 €

27/04/2024
+ Povratak
Ostanite uz Booking.com
Početi od
12,05 €

Od Avignon do Milano s vlakom

Putovanje od Avignon do Milano od strane vlak je 385,41 km i traje 10 h i 46 min. Postoji 58 veza dnevno, s prvim polaskom na 06:05 i posljednjim na 19:37. Moguće je putovati od Avignon do Milano preko vlak za samo 12,05 € ili čak 193,40 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 12,05 €.

Najniža cijena12,05 €
Trajanje putovanja10 h i 46 min
Veza po danu58
Najniža cijena12,05 €
Najviša cijena193,40 €
Prvi odlazak06:05
Zadnji odlazak19:37
Udaljenost385,41 km
PolazakAvignon
DolazakMilano
PrijevozniciTRN, AlsaViše

Vremena polaska Vlaka od Avignon do Milan

Datum polaska
subota, 27. tra 2024.

Usporedite cijene karata od Avignon do Milan

Jeftine vlak karte od Avignon do Milano
Tražite najbolju ponudu karte za vlak za svoje putovanje? Evo 4 načina za nabavu jeftinih karata za vlak od Avignon do Milano.

Rezervirajte unaprijed i uštedite

Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Avignon do Milano, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.

Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice

Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Avignon do Milano.

Uvijek provjeri posebne ponude

Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.

Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.

Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.

Najbolje vrijeme za rezervirati karte od Avignon do Milan

Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.

Cijena kako se približava datum polaska

Željezničke kompanije mogu naplaćivati ​​više cijene karata kako se približava datum polaska. Cijene sljedećih dana mogu se kretati od oko 6,20 € do 83,65 €, ali mogu biti podložne promjenama. Naš savjet je da rezervirate što je ranije moguće kako biste potencijalno uštedjeli do 93% na svom putovanju!

Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Avignon do Milano

Najjeftinije Avignon - Milano karte za vlak možete pronaći već za 12,15 € ako imate sreće ili 31,73 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 76,79 €.

Pronađite najbolji dan za putovanje do Milano vlakom

Ako putujete do Milano vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!

Prijevoznici na ovoj relaciji

Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.

Alsa, osnovana 1923., istaknuta je španjolska autobusna tvrtka koja upravlja nacionalnim i međunarodnim linijama. Tvrtka je narasla i postala jedna od najvećih autobusnih kompanija u Europi. Alsa nudi sveobuhvatan raspon usluga, uključujući redovne i brze rute, luksuzne autobuse i autobuse za spavanje. Alsa, posvećena održivosti, smanjuje svoj ugljični otisak korištenjem alternativnih goriva i energetski učinkovitih tehnologija.

BlaBlaCar Bus je autobusna usluga na velikim udaljenostima dostupna u više zemalja, uključujući Francusku, Njemačku i regiju Beneluksa. Podružnica je BlaBlaCar, platforme za zajedničko korištenje automobila. BlaBlaCar. Tvrtka upravlja autobusima do i sa stanica kao što su Paris Bercy Seine, Rotterdam CS Bus Station, Sloterdijk Bus Station, Brussels Midi West Train, Milano, Barcelona North Bus Station, Charles de Zračna luka Gaulle 3, vlak Annecy, zračna luka Stuttgart i autobusni kolodvor Victoria.

Vlakovi Eurocity (EC) posebno su dizajnirani za putovanja na kratkim i dugim udaljenostima, povezujući velike gradove u raznim europskim zemljama kao dio opsežnih međunarodnih željezničkih usluga. Vlakovima Eurocity (EC) upravlja niz nacionalnih željezničkih kompanija diljem Europe, uključujući Deutsche Bahn (Njemačka), SNCF (Francuska), Trenitalia (Italija), SBB (Švicarska) i ÖBB (Austrija). Usluga Eurocity (EC) nudi redovite rasporede i praktične veze između istaknutih gradova poput Pariza, Berlina, Milana i Beča.

FlixBus, međugradski autobusni prijevoznik, posluje u Europi i Sjedinjenim Državama. Osnovan 2013., izrastao je u jednog od najvećih autobusnih prijevoznika u Europi, povezujući preko 2500 odredišta u 30 zemalja. Porijeklom iz Njemačke, FlixBus se brzo proširio na susjedne zemlje, uključujući Francusku, Italiju, Dansku, Nizozemsku i Hrvatsku, dok također nudi redovne usluge za Norvešku, Španjolsku i Englesku. S pristupačnim cijenama karata i udobnim sadržajima kao što su besplatni Wi-Fi, utičnice i toaleti u vozilu, FlixBus pruža praktično i ugodno iskustvo putovanja.

Itabus je autobusni prijevoznik koji posluje u Italiji i nudi autobusne usluge na velikim udaljenostima između velikih gradova i zračnih luka. Pruža usluge Milanu, Rimu, Bologni, Veneciji i drugim ključnim gradovima u Italiji. Itabus ima za cilj pružiti pristupačne i održive mogućnosti putovanja za putnike, s fokusom na smanjenje emisije ugljika i promicanje ekološki prihvatljivih praksi.

Godine 2013. francuska nacionalna željeznička tvrtka SNCF predstavila je OUIGO kako bi ponudila povoljne mogućnosti putovanja TGV-om. Birajte između munjevito brzog OUIGO Grande Vitesse, koji postiže brzinu od 300 km/h, ili ležernijeg OUIGO Classique, koji nudi nostalgično iskustvo vožnje vlakom.

Société Nationale des Chemins de fer Français, ili SNCF, naziv je Francuske nacionalne željezničke kompanije. Istražite ljepotu Francuske uz SNCF željeznički prijevoz i birajte između tri glavna SNCF vlaka - TGV inOui, TER i INTERCITÉS - za putovanja na nacionalnim, regionalnim i lokalnim rutama, uključujući brze vlakove koji polaze s pariških željezničkih postaja. Također, SNCF ima za cilj napraviti revoluciju u održivom putovanju tako što će postati prvi ugljično neutralni operater na svijetu, nudeći ovu ekološki prihvatljivu uslugu bez dodatnih troškova za putnike.

SNCF, francuska nacionalna željeznička kompanija, nudi TER, sveobuhvatnu uslugu regionalnog vlaka. Vlakovi TER (Transport Express Régional) povezuju gradove i sela unutar regija Francuske, nudeći lokalni prijevoz za putnike i turiste dok istražuju regionalnu kulturu, krajolik i atrakcije kroz veliku mrežu regionalnih ruta. Vlakovi TER sporiji su od brzih vlakova, ali nude pristupačniju i udobniju alternativu za kraća putovanja unutar regija.

TGV je kratica za Train à Grande Vitesse, što u prijevodu znači brzi vlak. To je vrsta brzog vlaka koji prometuje u Francuskoj i drugim dijelovima Europe. TGV je prvi put predstavljen 1981. i od tada je postao popularan način prijevoza za domaća i međunarodna putovanja. TGV (Train à Grande Vitesse), sada se odnosi na vrstu vlaka koji može postići brzinu od 320 km/h na brzim prugama u Francuskoj. U Francuskoj i Europi postoje dvije vrste TGV-a kojima upravlja SNCF Voyageurs: TGV INOUI, koji nudi višu razinu udobnosti, i jeftini TGV OUIGO.

TGV Duplex je brzi vlak kojim upravlja francuska nacionalna željeznička kompanija SNCF. To je vlak na kat koji može postići brzinu do 320 km/h (200 mph) i dizajniran je za prijevoz putnika na dugim putovanjima. Također je ekološki prihvatljiv, sa smanjenom razinom buke i nižom emisijom ugljika u usporedbi s drugim načinima prijevoza. Ova vrsta vlaka uključena je u uslugu TGV inOui.

Ferrovie dello Stato Italiane vlasnik je Trenitalie, koja služi kao glavni željeznički operater u Italiji. Brzi vlakovi Frecciarossa povezuju Milano, Rim, Napulj, Firencu i Torino brzinom do 300 km/h (186 mph). Frecciargento i Frecciabianca dvije su druge usluge velike brzine koje rade nešto sporije, ali omogućuju povezanost s manjim gradovima i mjestima. Trenitalia upravlja regionalnim i međugradskim vlakovima i osigurava međunarodne veze sa susjednim zemljama preko EuroCity vlakova.

Usluge i vrste ulaznica na relaciji Avignon - Milano

Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi EuroCity, OUIGO i TERna relaciji Avignon - Milano.

Second Class

S Eurocity vlakovima Deutsche Bahna karta u drugom razredu jamči vam pristupačnije putovanje. Tijekom cijelog putovanja imate pristup osnovnim sadržajima kao što su električne utičnice, klima uređaj i kočija s barom.
wifi WiFi
power_sockets Strujne utičnice
luggage Prtljaga
accessibility Pristupačnost
food_and_drink Hrana i piće
air_con Klimatizacija
bicycle Bicikl

First Class

Ako želite poboljšati svoje iskustvo putovanja na mirnijem mjestu s dodatnim uslugama kao što su podesiva sjedala, više prostora za noge, catering usluga i odabir sjedala, možete se odlučiti za karte u prvom razredu Eurocity vlakova Deutsche Bahna.
wifi WiFi
power_sockets Strujne utičnice
luggage Prtljaga
accessibility Pristupačnost
food_and_drink Hrana i piće
air_con Klimatizacija
bicycle Bicikl

Standard Class / Classical

OUIGO Train Classique ima samo jedan razred, što je ekvivalent putovanju u drugom razredu, zbog čega su cijene karata niske. Karte su dostupne od 10 € za odrasle (ovisno o destinaciji) i 5 € za djecu, a OUIGO karte za vlak dostupne su samo online.
wifi WiFi
power_sockets Strujne utičnice
luggage Prtljaga
accessibility Pristupačnost
food_and_drink Hrana i piće
air_con Klimatizacija
bicycle Bicikl

Standard Class / TGV

OUIGO Grande Vitesse nudi jednu klasu, slično putovanju u drugom razredu, što objašnjava pristupačne cijene karata. Cijene karata za odrasle kreću se od 10 €, ovisno o destinaciji, dok djeca mogu putovati za 5 €. Ulaznice za OUIGO mogu se kupiti samo online.
wifi WiFi
power_sockets Strujne utičnice
luggage Prtljaga
accessibility Pristupačnost
air_con Klimatizacija
bicycle Bicikl

Standard

Karte za vlak TER imaju fiksnu tarifu "Tarif Normal" i vrijede za jedno putovanje do ponoći dan nakon potvrde u strojevima za markice na peronu. Neke regije mogu nuditi popuste izvan špice.
luggage Prtljaga
accessibility Pristupačnost
air_con Klimatizacija
bicycle Bicikl

Opis objekta

Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.

wifi WiFi open icon close icon
Deutsche Bahn postupno dodaje besplatni WiFi u svoje EC vlakove.
power_sockets Strujne utičnice open icon close icon
DB-ovi EC vlakovi imaju nedavno ažurirane vagone opremljene električnim utičnicama.
luggage Prtljaga open icon close icon
U vlakove DB Eurocity možete unijeti bilo koju količinu prtljage bez ograničenja. Spremite male torbe u police iznad glave ili ispod sjedala. Za veće predmete prtljage koristite police koje se nalaze u odjeljcima ili blizu vanjskih vrata.
accessibility Pristupačnost open icon close icon
Služba mobilnosti pomaže pri ukrcaju, iskrcaju i prijelazu na vlak. Osim toga, osoblje je spremno odgovoriti na sve upite ili pružiti podršku kako bi se osiguralo nesmetano putovanje.
food_and_drink Hrana i piće open icon close icon
U EC vlakovima ručajte u restoranu ili na brzinu nešto prezalogajite u bistrou. Putnici prve klase dobivaju besplatne obroke na svom sjedištu. DB nudi raznolike opcije lokalne hrane, uključujući vegetarijanske i veganske izbore.
air_con Klimatizacija open icon close icon
DB-ovi EC vlakovi sada se mogu pohvaliti moderniziranim vagonima s klima uređajima.
wifi WiFi open icon close icon
Imate pristup WiFi (OUIFI) i zaronite u zabavni portal OUIFUN uz dodatnu naknadu.
power_sockets Strujne utičnice open icon close icon
U vlakovima Ouigo samo sjedala na gornjem katu u odabranim vagonima dolaze s utičnicama. Imajte na umu da se ova sjedala dodatno naplaćuju, a donja paluba uopće nema utičnice.
luggage Prtljaga open icon close icon
OUIGO vam omogućuje da besplatno ponesete dva mala ručna prtljaga ili jedan komad dimenzija 36 x 27 x 15 cm, zajedno s ručnom prtljagom dimenzija 55x35x25 cm bez ograničenja težine. Za veće predmete primjenjuje se naknada od 5 € za online rezervacije napravljene unaprijed, a ide do 20 € ako platite osobno na kolodvoru.
accessibility Pristupačnost open icon close icon
Za putnike s problemima mobilnosti, TGV INOUI nudi uslugu 'Accès Plus'. To pruža namjensku pomoć od stanice izravno do sjedala u vlaku. Preporučljivo je da putnici kontaktiraju 'Accès Plus' nakon što osiguraju svoje karte i osiguraju da se dogovori najmanje 48 sati prije planiranog polaska.
food_and_drink Hrana i piće open icon close icon
U Francuskoj usluge Train classique tvrtke OUIGO pružaju uslugu snack-a na sjedalu, iako to nije dostupno u brzim vlakovima. Za one koji putuju u Španjolsku, posjet OUIBAR-u u autobusu 4 nudi razna pića i grickalice.
air_con Klimatizacija open icon close icon
Putujte udobno sa svim autobusima koji su klimatizirani.
bicycle Bicikl open icon close icon
Planirate ponijeti veće stvari poput bicikla, skutera, skija ili glazbenog instrumenta? Ako rezervirate online unaprijed, to je samo 5 € naknade. No, ako se odlučite platiti na kolodvoru, naknada se penje i do 20 eura.
power_sockets Strujne utičnice open icon close icon
Moderni TER vlakovi opremljeni su električnim utičnicama.
wifi WiFi open icon close icon
TER vlakovi trenutno nemaju WiFi usluge.
luggage Prtljaga open icon close icon
TER vlakovi nemaju ograničenja u pogledu veličine torbi, sve dok su unutar vaših osobnih mogućnosti rukovanja i mogu stati u predviđene prostore za prtljagu.
accessibility Pristupačnost open icon close icon
Accès TER' nudi specijaliziranu pomoć za putnike s invaliditetom ili smanjene pokretljivosti, osiguravajući besprijekorno iskustvo putovanja.
food_and_drink Hrana i piće open icon close icon
Vlakovi TER ne nude catering; razmislite o tome da donesete svoje osvježenje.
bicycle Bicikl open icon close icon
Putovanje s biciklom na TER vlakovima je besplatno, jednostavno ga objesite ili pohranite na određenim mjestima po principu tko prvi dođe, prvi poslužen, rezervacija nije dostupna.
Usluge prijevoznika Alsa, TER, Trenitalia od Avignon do Milano
Usporedite usluge prijevoznika kada putujete od Avignon do Milano s trainom
Sadržaj Alsa TER Trenitalia SNCF Autobus OUIGO Terravission FlixBus TGV Duplex BlaBlaCar Bus Itabus EuroCity TGV TGV inOui
wifi WiFi check check check check check check check check check check check check check check
luggage Prtljaga check check check check cross check cross check check check check check check check
bicycle Bicikl check cross check check cross cross check cross check cross cross check check check
power_sockets Strujne utičnice cross check check check cross check cross check check check check check check check
food_and_drink Hrana i piće cross check check check cross check cross check check cross check check check check
quiet_zone Mirna zona cross cross check check cross cross cross cross check cross cross check check check
accessibility Pristupačnost cross cross check check cross cross cross cross check cross cross check check check
air_con Klimatizacija cross cross check check cross cross check check check check check check check check
sleeper_couchette Spavaći vagon cross cross check check cross cross cross cross check cross cross check check check

Avignon do Milano emisije CO2 od Vlak

Ecology
Vlak
26.98kg
Autobus
28.91kg
Let
77.08kg
Automobil
61.67kg
Kolike su emisije CO2 tijekom putovanja vlakom od Avignon do Milano ? Emisije CO2 za vožnju vlak(om) na liniji Avignon - Milano su 26.98kg.
Koliko CO2 uštedim vozeći se vlakom na liniji Avignon - Milano? Putovanjem vlakom na linijiAvignon - Milano uštedjet ćete 50.1kg emisije CO2 u odnosu na let, 1.93kg u odnosu na autobus i 34.69kg u odnosu na automobil.

Možemo li nešto poboljšati?

Često postavljana pitanja

Koliko košta karta za vlak od Avignon do Milano?
Karta za vlak od Avignon do Milano košta 75,33 €. Međutim, cijena varira ovisno o tome koliko rano kupujete i koliko je prometno. Povremeno ih možete pronaći jeftinije od 12,05 €.
Koja je najjeftinija karta za vlak od Avignon do Milano?
Najjeftinija karta koju možete dobiti od Avignon do Milano je 12,05 €. Preporučamo da rezervirate što je ranije moguće i izvan radnog vremena kako biste dobili najjeftiniju moguću kartu.
Kolika je udaljenost između Avignon i Milano ?
Udaljenost od Avignon do Milano je 385,41 km.
Koliko dugo traje vožnja s vlak između Avignon i Milano?
Avignon do Milano je u prosjeku 10 h i 46 min. Međutim, najbrža opcija dovest će vas tamo u 8 h i 44 min.
Koji prijevoznici voze od Avignon do Milano?
Put odAvignon do Milano pokriva 17 operater(a). Na Virailu možete pronaći ove operatere koji pružaju uslugu na ovoj ruti: TRN, Alsa, TER, Regionale Veloce, Trenitalia, SNCF, Autobus, OUIGO, Terravission, FlixBus, Intercity Notte, TGV Duplex, BlaBlaCar Bus, MarinoBus, Itabus, EuroCity, TGV, TGV inOui
Koliko puta dnevno ide vlak od Avignon do Milano?
Avignon do Milano u prosjeku ima 58 veza dnevno.
U koliko sati kreće prvi vlak od Avignon do Milano?
Najraniji vlak od Avignon do Milano polazi na 06:05. Međutim, provjerite s nama raspored na dan kada želite otići jer se vrijeme može razlikovati.
U koliko sati odlazi posljednji vlak od Avignon do Milano?
Najnoviji vlak od Avignon do Milano polazi na 19:37. Međutim, provjerite s nama raspored na dan kada želite otići jer se vrijeme može razlikovati.
Trebam li unaprijed rezervirati kartu od Avignon do Milano?
Ako možete, preporučamo da svoju kartu rezervirate što je ranije moguće kako biste osigurali bolju uštedu. Najjeftinija karta za vlak koju smo pronašli dođe 12,05 €, ali to može biti podložno promjenama ovisno o potražnji.
Koje je najbrže vrijeme putovanja između Avignon i Milano s vlak?
Najbrže vrijeme putovanja vlak između Avignon i Milano je 8 h i 44 min.
Postoji li izravni vlak od Avignon do Milano?
Da, postoji direktni vlak između Avignon i Milano.
Kolike su emisije CO2 za putovanje od Avignon do Milano svlak?
Putovanje s vlak od Avignon do Milano stvara 26.98kg emisije CO2.