- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Vlak Basel - Venecija cijene od 11,90 €
Od Basel do Venecija s vlakom
Putovanje od Basel do Venecija od strane vlak je 433,89 km i traje 10 h i 11 min. Postoji 30 veza dnevno, s prvim polaskom na 05:09 i posljednjim na 19:21. Moguće je putovati od Basel do Venecija preko vlak za samo 11,90 € ili čak 158,45 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 11,90 €.
Najniža cijena | 11,90 € |
Trajanje putovanja | 10 h i 11 min |
Veza po danu | 30 |
Najniža cijena | 11,90 € |
Najviša cijena | 158,45 € |
Prvi odlazak | 05:09 |
Zadnji odlazak | 19:21 |
Udaljenost | 433,89 km |
Polazak | Basel |
Dolazak | Venecija |
Prijevoznici | TRN, FrecciarossaViše |
Vremena polaska Vlaka od Basel do Venice
Najbolje ponude za vlak od Basel do Venecija na virail.
Virail čini svaki put lakše: jedina stvar koju ćete morati učiniti je odrediti datum svog putovanja iz Basel u Venecija. Nakon toga, od vas će biti u mogućnosti naći savršen izbor za vaš izlet filtriranje i sortiranje rezultata po cijeni i odlaska. Virail će vas automatski preusmjeriti na web stranici davatelja biste dovršili rezervaciju.
Koja je cijena željezničke karte od Basel do Venecija?
U prosjeku, vlak ulaznice iz Basel na Venecija troškova 77,58 €, ali ako možete rezervirati unaprijed, ili odabrati manje popularne datume i vremena, možete pronaći jeftini karte za vlak iz 11,90 €.
Koje tvrtke se uzme od Basel do Venecija vlakom?
Virail surađuje s više od 200 partnera u Europi i ostatku svijeta, među kojima i izdržavaju vlaka Basel - Venecija
Koliko je sati vlakove na Venecija dopust i koliko dugo je putovanje?
Prvi vlak na Venecija ostavlja na 05:09, dok je posljednji na 19:21. Da biste dobili od Basel do Venecija vlakom, morat ćete 10 h i 11 min. U prosjeku, to traje 10 h i 11 min doći do Venecija vlakom, ali trebat će vam 7 h i 19 min s najbržim vlakovima. Prvi je dostupna na 05:09, dok je posljednji ostavlja Basel na 19:21.
Koji stanice su služili u vlakovima koji putuju od Basel do Venecija?
Vlakovi Venecija ostaviti Basel Basel Euroairport FR,Basel St. Johann,Basel Sbb,Basel Bad Bhf i dolazimo u Venice Marco Polo Airport,Venezia - Santa Lucia,Venice - Tronchetto.
Usporedite cijene karata od Basel do Venice
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Basel do Venecija, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Basel do Venecija.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Cijena kako se približava datum polaska
Željezničke kompanije mogu naplaćivati više cijene karata kako se približava datum polaska. Cijene sljedećih dana mogu se kretati od oko 11,90 € do 65,71 €, ali mogu biti podložne promjenama. Naš savjet je da rezervirate što je ranije moguće kako biste potencijalno uštedjeli do 82% na svom putovanju!
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Basel do Venecija
Najjeftinije Basel - Venecija karte za vlak možete pronaći već za 25,41 € ako imate sreće ili 63,09 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 141,72 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Venecija vlakom
Ako putujete do Venecija vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Eurocity je prekogranična željeznička usluga koja povezuje velike gradove u Europi. To je joint venture između nacionalnih željezničkih kompanija u različitim zemljama, kao što su Deutsche Bahn u Njemačkoj, SNCF u Francuskoj i SBB u Švicarskoj. Vlakovi Eurocity nude udobne i praktične mogućnosti putovanja za putnike, sa sadržajima kao što su klima uređaj, vagoni-restorani i Wi-Fi. Usluga radi po redovnom rasporedu i omogućuje veze između gradova kao što su Pariz, Berlin, Milano i Beč. Eurocity vlakovi popularan su izbor za putnike koji žele istražiti više odredišta u Europi bez gnjavaže vožnje ili leta.
FlixBus, međugradski autobusni prijevoznik, posluje u Europi i Sjedinjenim Državama. Osnovan 2013., izrastao je u jednog od najvećih autobusnih prijevoznika u Europi, povezujući preko 2500 odredišta u 30 zemalja. Porijeklom iz Njemačke, FlixBus se brzo proširio na susjedne zemlje, uključujući Francusku, Italiju, Dansku, Nizozemsku i Hrvatsku, dok također nudi redovne usluge za Norvešku, Španjolsku i Englesku. S pristupačnim cijenama karata i udobnim sadržajima kao što su besplatni Wi-Fi, utičnice i toaleti u vozilu, FlixBus pruža praktično i ugodno iskustvo putovanja.
Frecciarossa, kojom upravlja Trenitalia, nacionalna željeznička kompanija, poznata je usluga brzih vlakova u Italiji. Vlakovi FRECCIAROSSA, koji postižu brzine do 300 km/h, povezuju velike gradove uključujući Rim, Milano, Napulj, Firencu i Torino.
ÖBB Nightjet, kojim upravljaju Austrijske savezne željeznice (ÖBB), nudi noćna putovanja vlakom između velikih europskih gradova, pružajući prikladan i udoban način putovanja tijekom noći. Vlakovi Nightjet opremljeni su kabinama za spavanje, kušetima i sjedalima, nudeći putnicima udoban i praktičan način putovanja na velike udaljenosti dok spavaju. Usluga postoji u cijeloj Austriji i proteže se na susjedne zemlje kao što su Njemačka, Švicarska, Italija i Češka.
SNCF, francuska nacionalna željeznička kompanija, nudi TER, sveobuhvatnu uslugu regionalnog vlaka. Vlakovi TER (Transport Express Régional) povezuju gradove i sela unutar regija Francuske, nudeći lokalni prijevoz za putnike i turiste dok istražuju regionalnu kulturu, krajolik i atrakcije kroz veliku mrežu regionalnih ruta. Vlakovi TER sporiji su od brzih vlakova, ali nude pristupačniju i udobniju alternativu za kraća putovanja unutar regija.
Express InterCity je vrsta željezničke usluge koja prometuje u mnogim zemljama diljem svijeta. Osmišljen je kako bi omogućio brz i učinkovit prijevoz između velikih gradova, s ograničenim zaustavljanjima na putu. Vlakovi Express InterCity obično nude pogodnosti kao što su udobna sjedala, klima uređaj i usluga hrane i pića u vozilu. Također mogu imati mogućnost sjedenja u prvoj klasi ili poslovnoj klasi za putnike koji žele dodatnu udobnost i pogodnosti. Vlakovi Express InterCity često su popularan izbor za poslovne putnike, turiste i putnike koji žele brzo i povoljno putovati između gradova.
Regional Express (Rex) je australski zračni prijevoznik koji obavlja redovite regionalne letove do više od 60 odredišta diljem Australije. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 2002. godine, a sjedište joj je u Mascotu u Novom Južnom Walesu. Rex upravlja flotom od preko 60 zrakoplova, uključujući Saab 340 turboprop i Boeing 737-800NG mlažnjake. Glavni fokus zračnog prijevoznika je pružanje pristupačnog zračnog putovanja regionalnim zajednicama, s jakim naglaskom na sigurnost, pouzdanost i korisničku uslugu. Rex također nudi program za česte putnike, Rex Business Flyer, i ima partnerstva s drugim zračnim prijevoznicima kao što su Qantas i Virgin Australia.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Basel - Venecija
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi Frecciarossa, Nightjet i TERna relaciji Basel - Venecija.
Premium
Premium usluga uključuje šire sjedalo, više prostora za noge i pristup dodatnim pogodnostima kao što su piće dobrodošlice i izbor novina. Vagon 4 na vlaku Frecciarossa 1000 rezerviran je za Premium razinu.Standard
Standard je osnovna razina usluge i uključuje udobno sjedalo i pristup osnovnim uslugama na brodu. Autobusi 5-8 su za standardnu razinu sa sjedalima presvučenim sivom eko kožom.Executive
Executive je najviša razina usluge i uključuje sve pogodnosti poslovne razine, kao i sustav za osobnu zabavu i gurmanske obroke koje poslužuje predani kuhar na brodu.Business
Poslovna usluga osmišljena je za poslovne putnike i uključuje sve pogodnosti Premium razine, kao i pristup posebnom poslovnom salonu i prioritetni ukrcaj. Autobusi 2 i 3 Frecciarossa 1000 rezervirani su za Business razinu usluge.Seated carriage
Ove su karte idealne za kraća putovanja tijekom dana, s udobnim sjedalima u klimatiziranim vagonima.Sleeper cabin
Ovo su najudobnije karte za Nightjet, koje sadrže jednostruke, dvokrevetne ili trokrevetne odjeljke s krevetima, dekama i jastucima za dobar san.Couchette
Ove karte pružaju pristupačniju opciju za putovanje preko noći, s krevetima na kat u zajedničkim odjeljcima koji mogu primiti do 6 putnika.Standard
Karte za vlak TER imaju fiksnu tarifu "Tarif Normal" i vrijede za jedno putovanje do ponoći dan nakon potvrde u strojevima za markice na peronu. Neke regije mogu nuditi popuste izvan špice.Second Class
Drugi razred Deutshce Bahna osigurava udobno putovanje sa standardnim rasporedom sjedala s besplatnim Wi-Fijem, utičnicom i. Putnici drugog razreda mogu kupiti hranu i piće iz vagona bara/bistroa ili vagona restorana.First Class
Putovanje prvom klasom s Deutsche Bahnom pruža luksuzno iskustvo s udobnim sjedalima i mnogim pogodnostima poput prostranih sjedala s personaliziranom uslugom na sjedalu i ekskluzivnim pristupom salonima na glavnim kolodvorima. Putnicima prve klase narudžbe se mogu dostaviti na njihova sjedala, ali ako ne želite čekati, možete objedovati i u vagon-restoranu ili kupiti hranu i piće u vagonu bara/bistroa.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Basel do Venecija emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?