- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Vlak Lugano - Padova cijene od 17,90 €
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Od Lugano do Padova s vlakom
Putovanje od Lugano do Padova od strane vlak je 236,55 km i traje 4 h i 33 min. Postoji 35 veza dnevno, s prvim polaskom na 01:26 i posljednjim na 19:02. Moguće je putovati od Lugano do Padova preko vlak za samo 17,90 € ili čak 103,50 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 17,90 €.
Najniža cijena | 17,90 € |
Trajanje putovanja | 4 h i 33 min |
Veza po danu | 35 |
Najniža cijena | 17,90 € |
Najviša cijena | 103,50 € |
Prvi odlazak | 01:26 |
Zadnji odlazak | 19:02 |
Udaljenost | 236,55 km |
Polazak | Lugano |
Dolazak | Padova |
Prijevoznici | RegioJet, Regionale VeloceViše |
Vremena polaska Vlaka od Lugano do Padua
Usporedite cijene karata od Lugano do Padua
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Lugano do Padova, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Lugano do Padova.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Lugano do Padova
Najjeftinije Lugano - Padova karte za vlak možete pronaći već za 17,90 € ako imate sreće ili 28,67 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 45,15 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Padova vlakom
Ako putujete do Padova vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
FlixBus, međugradski autobusni prijevoznik, posluje u Europi i Sjedinjenim Državama. Osnovan 2013., izrastao je u jednog od najvećih autobusnih prijevoznika u Europi, povezujući preko 2500 odredišta u 30 zemalja. Porijeklom iz Njemačke, FlixBus se brzo proširio na susjedne zemlje, uključujući Francusku, Italiju, Dansku, Nizozemsku i Hrvatsku, dok također nudi redovne usluge za Norvešku, Španjolsku i Englesku. S pristupačnim cijenama karata i udobnim sadržajima kao što su besplatni Wi-Fi, utičnice i toaleti u vozilu, FlixBus pruža praktično i ugodno iskustvo putovanja.
Frecciarossa, kojom upravlja Trenitalia, nacionalna željeznička kompanija, poznata je usluga brzih vlakova u Italiji. Vlakovi FRECCIAROSSA, koji postižu brzine do 300 km/h, povezuju velike gradove uključujući Rim, Milano, Napulj, Firencu i Torino.
RegioJet je privatna željeznička tvrtka koja posluje u nekoliko europskih zemalja, uključujući Češku, Slovačku, Poljsku i Austriju. Tvrtka je osnovana 2009., a započela je s radom u Češkoj 2011. RegioJet nudi različite vrste usluga vlakova, uključujući vlakove na duge relacije, regionalne vlakove i autobuse.
Regional Express (Rex) je australski zračni prijevoznik koji obavlja redovite regionalne letove do više od 60 odredišta diljem Australije. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 2002. godine, a sjedište joj je u Mascotu u Novom Južnom Walesu. Rex upravlja flotom od preko 60 zrakoplova, uključujući Saab 340 turboprop i Boeing 737-800NG mlažnjake. Glavni fokus zračnog prijevoznika je pružanje pristupačnog zračnog putovanja regionalnim zajednicama, s jakim naglaskom na sigurnost, pouzdanost i korisničku uslugu. Rex također nudi program za česte putnike, Rex Business Flyer, i ima partnerstva s drugim zračnim prijevoznicima kao što su Qantas i Virgin Australia.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Lugano - Padova
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi Frecciarossa, RegioJet i DB - Intercityna relaciji Lugano - Padova.
Premium
Premium usluga uključuje šire sjedalo, više prostora za noge i pristup dodatnim pogodnostima kao što su piće dobrodošlice i izbor novina. Vagon 4 na vlaku Frecciarossa 1000 rezerviran je za Premium razinu.Standard
Standard je osnovna razina usluge i uključuje udobno sjedalo i pristup osnovnim uslugama na brodu. Autobusi 5-8 su za standardnu razinu sa sjedalima presvučenim sivom eko kožom.Executive
Executive je najviša razina usluge i uključuje sve pogodnosti poslovne razine, kao i sustav za osobnu zabavu i gurmanske obroke koje poslužuje predani kuhar na brodu.Business
Poslovna usluga osmišljena je za poslovne putnike i uključuje sve pogodnosti Premium razine, kao i pristup posebnom poslovnom salonu i prioritetni ukrcaj. Autobusi 2 i 3 Frecciarossa 1000 rezervirani su za Business razinu usluge.Standard
Standardna karta nudi ravnotežu između pristupačnosti i udobnosti. Putnici mogu očekivati raskošna sjedala i besplatan Wi-Fi, što ga čini odličnim izborom za putnike koji paze na proračun.Low cost
Low cost je najpovoljnija opcija za one koji žele putovati bez ikakvih dodatnih pogodnosti. Međutim, putnici i dalje mogu uživati u besplatnom Wi-Fi-ju i mirnom putovanju.Relax
Putnici koji žele putovati luksuzno mogu se odlučiti za kartu Relax koja nudi prostrana kožna sjedala i opuštajuću atmosferu. Ovo je izvrsna opcija za one koji se žele opustiti tijekom putovanja.Business
Poslovna karta jamči privatnost i udobnost, s prioritetnom uslugom i uslužnim osobljem. Ovo je idealan izbor za one koji žele besprijekorno putovanje bez stresa.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Lugano do Padova emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?