- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Vlak Madrid - Ženeva cijene od 65,98 €
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Od Madrid do Ženeva s vlakom
Putovanje od Madrid do Ženeva od strane vlak je 1.023,95 km i traje 22 h i 30 min. Postoji 6 veza dnevno, s prvim polaskom na 06:45 i posljednjim na 17:20. Moguće je putovati od Madrid do Ženeva preko vlak za samo 65,98 € ili čak 199,40 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 65,98 €.
Najniža cijena | 65,98 € |
Trajanje putovanja | 22 h i 30 min |
Veza po danu | 6 |
Najniža cijena | 65,98 € |
Najviša cijena | 199,40 € |
Prvi odlazak | 06:45 |
Zadnji odlazak | 17:20 |
Udaljenost | 1.023,95 km |
Polazak | Madrid |
Dolazak | Ženeva |
Prijevoznici | Iryo, BlaBlaCar BusViše |
Vremena polaska Vlaka od Madrid do Geneva
Usporedite cijene karata od Madrid do Geneva
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Madrid do Ženeva, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Madrid do Ženeva.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Madrid do Ženeva
Najjeftinije Madrid - Ženeva karte za vlak možete pronaći već za 66,37 € ako imate sreće ili 305,74 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 616,50 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Ženeva vlakom
Ako putujete do Ženeva vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Alsa, osnovana 1923., istaknuta je španjolska autobusna tvrtka koja upravlja nacionalnim i međunarodnim linijama. Tvrtka je narasla i postala jedna od najvećih autobusnih kompanija u Europi. Alsa nudi sveobuhvatan raspon usluga, uključujući redovne i brze rute, luksuzne autobuse i autobuse za spavanje. Alsa, posvećena održivosti, smanjuje svoj ugljični otisak korištenjem alternativnih goriva i energetski učinkovitih tehnologija.
BlaBlaCar Bus je autobusna usluga na velikim udaljenostima dostupna u više zemalja, uključujući Francusku, Njemačku i regiju Beneluksa. Podružnica je BlaBlaCar, platforme za zajedničko korištenje automobila. BlaBlaCar. Tvrtka upravlja autobusima do i sa stanica kao što su Paris Bercy Seine, Rotterdam CS Bus Station, Sloterdijk Bus Station, Brussels Midi West Train, Milano, Barcelona North Bus Station, Charles de Zračna luka Gaulle 3, vlak Annecy, zračna luka Stuttgart i autobusni kolodvor Victoria.
Vlakovi Eurocity (EC) posebno su dizajnirani za putovanja na kratkim i dugim udaljenostima, povezujući velike gradove u raznim europskim zemljama kao dio opsežnih međunarodnih željezničkih usluga. Vlakovima Eurocity (EC) upravlja niz nacionalnih željezničkih kompanija diljem Europe, uključujući Deutsche Bahn (Njemačka), SNCF (Francuska), Trenitalia (Italija), SBB (Švicarska) i ÖBB (Austrija). Usluga Eurocity (EC) nudi redovite rasporede i praktične veze između istaknutih gradova poput Pariza, Berlina, Milana i Beča.
FlixBus, međugradski autobusni prijevoznik, posluje u Europi i Sjedinjenim Državama. Osnovan 2013., izrastao je u jednog od najvećih autobusnih prijevoznika u Europi, povezujući preko 2500 odredišta u 30 zemalja. Porijeklom iz Njemačke, FlixBus se brzo proširio na susjedne zemlje, uključujući Francusku, Italiju, Dansku, Nizozemsku i Hrvatsku, dok također nudi redovne usluge za Norvešku, Španjolsku i Englesku. S pristupačnim cijenama karata i udobnim sadržajima kao što su besplatni Wi-Fi, utičnice i toaleti u vozilu, FlixBus pruža praktično i ugodno iskustvo putovanja.
Iryo je španjolski operater brzih vlakova, osnovan 2019. i opslužuje velike španjolske gradove poput Madrida, Barcelone, Malage, Seville, Valencije i Zaragoze. iryo djeluje na nacionalnoj željezničkoj mreži u Španjolskoj, koristeći najnovije brze vlakove AVE za prijevoz putnika brzinama do 310 km/h.
Itabus je autobusni prijevoznik koji posluje u Italiji i nudi autobusne usluge na velikim udaljenostima između velikih gradova i zračnih luka. Pruža usluge Milanu, Rimu, Bologni, Veneciji i drugim ključnim gradovima u Italiji. Itabus ima za cilj pružiti pristupačne i održive mogućnosti putovanja za putnike, s fokusom na smanjenje emisije ugljika i promicanje ekološki prihvatljivih praksi.
SNCF, francuska nacionalna željeznička kompanija, nudi TER, sveobuhvatnu uslugu regionalnog vlaka. Vlakovi TER (Transport Express Régional) povezuju gradove i sela unutar regija Francuske, nudeći lokalni prijevoz za putnike i turiste dok istražuju regionalnu kulturu, krajolik i atrakcije kroz veliku mrežu regionalnih ruta. Vlakovi TER sporiji su od brzih vlakova, ali nude pristupačniju i udobniju alternativu za kraća putovanja unutar regija.
TGV inOui, koji zamjenjuje tradicionalne TGV usluge nudeći suvremenu nadogradnju, usluga je brzih vlakova kojom upravljaju Francuske nacionalne željeznice, SNCF, koja olakšava istraživanje oko 50 odredišta u susjednim zemljama kao što su Belgija, Njemačka i Španjolska. TGV inOUI je dizajniran da ponudi više udobnosti i fleksibilnosti putnicima, sa značajkama kao što su prostrana sjedala, Wi-Fi i ugostiteljske usluge. Povezuje velike gradove u Francuskoj i pruža brz, praktičan i udoban način putovanja.
Union Ivkoni je bugarska autobusna tvrtka koja posluje u zemlji i inozemstvu. Osnovana 1992. godine, tvrtka je narasla i postala jedan od najvećih autobusnih prijevoznika u Bugarskoj, s voznim parkom od preko 1000 autobusa. Union Ivkoni nudi široku paletu usluga, uključujući redovne autobusne linije, charter usluge i međunarodne rute do odredišta diljem Europe. Tvrtka je poznata po modernom voznom parku, udobnim autobusima i pouzdanoj usluzi.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Madrid - Ženeva
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi EuroCity, Iryo i TERna relaciji Madrid - Ženeva.
Second Class
S Eurocity vlakovima Deutsche Bahna karta u drugom razredu jamči vam pristupačnije putovanje. Tijekom cijelog putovanja imate pristup osnovnim sadržajima kao što su električne utičnice, klima uređaj i kočija s barom.First Class
Ako želite poboljšati svoje iskustvo putovanja na mirnijem mjestu s dodatnim uslugama kao što su podesiva sjedala, više prostora za noge, catering usluga i odabir sjedala, možete se odlučiti za karte u prvom razredu Eurocity vlakova Deutsche Bahna.Inicial
Iryo's Inicial tarifa nudi pristupačna putovanja bez kompromisa u udobnosti ili usluzi.Singular
"Singular fare" nudi fleksibilnost za poduzetnike i tvrtke uz personaliziranu korisničku uslugu iryo pomoćnika.Singular ONLY YOU
Tarifa "Singular Only YOU" namijenjena je poduzetnicima i tvrtkama, te pruža najbolje uvjete za promjene i otkazivanja karte.Infinita
Infinita je iryova sveobuhvatna cijena koja nudi najbolje mogućnosti putovanja uz fleksibilnost i udobnost.Standard
Karte za vlak TER imaju fiksnu tarifu "Tarif Normal" i vrijede za jedno putovanje do ponoći dan nakon potvrde u strojevima za markice na peronu. Neke regije mogu nuditi popuste izvan špice.Second Class (The essentials)
Za praktično i pristupačno putovanje, TGV INOUI ima dvije cijene karata za drugi razred: The Prems Second, pristupačnu opciju, i The Second, klasični drugi razred. Oba se mogu zamijeniti i vratiti, pod određenim uvjetima. Premove cijene karte savršene su ako tražite najniže cijene, već od samo 15 € i dostupne su za rezervaciju do 4 mjeseca unaprijed.First Class (The comfort)
Karte prve klase podižu vaše putovanje na višu razinu, nudeći poboljšanu udobnost i ekskluzivne pogodnosti, uključujući mogućnost odabira sjedala u tihom području. Dodatno, ova karta nudi fleksibilnost za vašu rezervaciju i pruža dodatne pogodnosti značajkama druge klase.Business Première (The flexibility)
Business Première nudi vrhunske prednosti kao što su besplatna zamjena ili povrat novca i ekskluzivne pogodnosti uključujući napredni Wi-Fi i pristup Grand Voyageur salonima, a sve to istovremeno osiguravajući fleksibilnost u vašoj rezervaciji.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Madrid do Ženeva emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?