- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Vlak Magdeburg - Garmisch-Partenkirchen cijene od 33,90 €
Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje
Od Magdeburg do Garmisch-Partenkirchen s vlakom
Putovanje od Magdeburg do Garmisch-Partenkirchen od strane vlak je 517,45 km i traje 8 h i 22 min. Postoji 44 veza dnevno, s prvim polaskom na 05:23 i posljednjim na 23:29. Moguće je putovati od Magdeburg do Garmisch-Partenkirchen preko vlak za samo 33,90 € ili čak 162,50 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 33,90 €.
Najniža cijena | 33,90 € |
Trajanje putovanja | 8 h i 22 min |
Veza po danu | 44 |
Najniža cijena | 33,90 € |
Najviša cijena | 162,50 € |
Prvi odlazak | 05:23 |
Zadnji odlazak | 23:29 |
Udaljenost | 517,45 km |
Polazak | Magdeburg |
Dolazak | Garmisch-Partenkirchen |
Prijevoznici | Bayerische Regiobahn, DB - Regional ExpressViše |
Vremena polaska Vlaka od Magdeburg do Garmisch-Partenkirchen
Usporedite cijene karata od Magdeburg do Garmisch-Partenkirchen
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Magdeburg do Garmisch-Partenkirchen, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Magdeburg do Garmisch-Partenkirchen.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Magdeburg do Garmisch-Partenkirchen
Najjeftinije Magdeburg - Garmisch-Partenkirchen karte za vlak možete pronaći već za 19,31 € ako imate sreće ili 26,93 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 40,20 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Garmisch-Partenkirchen vlakom
Ako putujete do Garmisch-Partenkirchen vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Transport UK, prije poznat kao Abellio, nizozemska je tvrtka za javni prijevoz. Abellio Rail upravlja željezničkim uslugama u Njemačkoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. U Njemačkoj Abellio Rail upravlja regionalnim vlakovima u Sjevernoj Rajni-Vestfaliji, Saskoj-Anhalt i Donjoj Saskoj. U Ujedinjenom Kraljevstvu Abellio Rail djeluje pod imenima Abellio Greater Anglia, Abellio ScotRail i West Midlands Trains, pružajući usluge vlakova u raznim regijama.
Bayerische Regiobahn (BRB) je regionalna željeznička kompanija sa sjedištem u Bavarskoj, Njemačka. Obavlja putničke usluge na nekoliko linija u regiji, uključujući liniju München-Augsburg, liniju München-Landshut-Regensburg i liniju München-Mühldorf-Simbach. BRB je osnovan 2008. kao podružnica tvrtke Transdev Njemačka i od tada je postao glavni igrač na bavarskom željezničkom tržištu. Tvrtka upravlja flotom modernih vlakova, uključujući električne vagone i dizelske vagone, a ima reputaciju pružatelja pouzdanih i učinkovitih usluga svojim klijentima. BRB je predan održivom prijevozu i proveo je brojne mjere za smanjenje svog utjecaja na okoliš.
ÖBB Nightjet, kojim upravljaju Austrijske savezne željeznice (ÖBB), nudi noćna putovanja vlakom između velikih europskih gradova, pružajući prikladan i udoban način putovanja tijekom noći. Vlakovi Nightjet opremljeni su kabinama za spavanje, kušetima i sjedalima, nudeći putnicima udoban i praktičan način putovanja na velike udaljenosti dok spavaju. Usluga postoji u cijeloj Austriji i proteže se na susjedne zemlje kao što su Njemačka, Švicarska, Italija i Češka.
Regional Express (Rex) je australski zračni prijevoznik koji obavlja redovite regionalne letove do više od 60 odredišta diljem Australije. Zrakoplovna tvrtka osnovana je 2002. godine, a sjedište joj je u Mascotu u Novom Južnom Walesu. Rex upravlja flotom od preko 60 zrakoplova, uključujući Saab 340 turboprop i Boeing 737-800NG mlažnjake. Glavni fokus zračnog prijevoznika je pružanje pristupačnog zračnog putovanja regionalnim zajednicama, s jakim naglaskom na sigurnost, pouzdanost i korisničku uslugu. Rex također nudi program za česte putnike, Rex Business Flyer, i ima partnerstva s drugim zračnim prijevoznicima kao što su Qantas i Virgin Australia.
Regionalbahn je vrsta željezničke usluge u Njemačkoj koja prometuje na regionalnim rutama, povezujući manja mjesta i gradove s većima. Ti su vlakovi obično sporiji od međugradskih vlakova, ali se više zaustavljaju i pristupačniji su. Vlakovima Regionalbahn upravljaju različite tvrtke, uključujući Deutsche Bahn, a nude jednodnevne i višednevne karte. Vlakove često koriste putnici i turisti koji žele istražiti prirodu i manje gradove.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Magdeburg - Garmisch-Partenkirchen
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi Nightjet i DB - Intercityna relaciji Magdeburg - Garmisch-Partenkirchen.
Seated carriage
Ove su karte idealne za kraća putovanja tijekom dana, s udobnim sjedalima u klimatiziranim vagonima.Sleeper cabin
Ovo su najudobnije karte za Nightjet, koje sadrže jednostruke, dvokrevetne ili trokrevetne odjeljke s krevetima, dekama i jastucima za dobar san.Couchette
Ove karte pružaju pristupačniju opciju za putovanje preko noći, s krevetima na kat u zajedničkim odjeljcima koji mogu primiti do 6 putnika.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Magdeburg do Garmisch-Partenkirchen emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?