- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Vlak Pariz - Beč cijene od 31,00 €
Od Pariz do Beč s vlakom
Putovanje od Pariz do Beč od strane vlak je 1.034,78 km i traje 8 h i 8 min. Postoji 14 veza dnevno, s prvim polaskom na 05:52 i posljednjim na 20:24. Moguće je putovati od Pariz do Beč preko vlak za samo 31,00 € ili čak 367,60 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 31,00 €.
Najniža cijena | 31,00 € |
Trajanje putovanja | 8 h i 8 min |
Veza po danu | 14 |
Najniža cijena | 31,00 € |
Najviša cijena | 367,60 € |
Prvi odlazak | 05:52 |
Zadnji odlazak | 20:24 |
Udaljenost | 1.034,78 km |
Polazak | Pariz |
Dolazak | Beč |
Prijevoznici | AUTOCAR, TGV LyriaViše |
Vremena polaska Vlaka od Paris do Vienna
Usporedite najbolje cijene vlak od Pariz do Beč.
Virail čini svaki put lakše: jedina stvar koju ćete morati učiniti je odrediti datum svog putovanja iz Pariz u Beč. Nakon toga, od vas će biti u mogućnosti naći savršen izbor za vaš izlet filtriranje i sortiranje rezultata po cijeni i odlaska. Virail će vas automatski preusmjeriti na web stranici davatelja biste dovršili rezervaciju.
Koliko su karte za vlak iz Pariz na Beč?
Rezervirajte unaprijed zaista vam uštedjeti nešto novca: u stvari, možete dobiti jeftini karte za vlak od Pariz do Beč i samo 31,00 €, dok je prosječna cijena 125,63 €.
Koje tvrtke služe rutu od Pariz do Beč?
Među svim našim partnerima, također ćete pronaći , pružajući željezničke veze između Pariz i Beč.
Koliko je sati vlakove na Beč dopust i koliko dugo je putovanje?
Prvi vlak na Beč ostavlja na 05:52, dok je posljednji na 20:24. Da biste dobili od Pariz do Beč vlakom, morat ćete 8 h i 8 min. Prosječno trajanje putovanja je 8 h i 8 min, ali najbrže veze vas odvesti na Beč u 2 h i 38 min. Prvi vlak kreće iz Pariz u 05:52, a posljednji ostavlja na 20:24.
Koje su polaska i dolaska postaje u Pariz i Beč?,Koje stanice služe pruga : Pariz - Beč?
Vlakovi na Beč mogu ostaviti s Paris Beauvais-Tillé Airport,Paris - Gare De Lyon,Paris La Défense,Paris, Porte Maillot,Paris Gare du Nord,Paris Charles de Gaulle Airport Terminal 2C,Paris Montparnasse 3 Vaugirard,Paris - Orly Airport i dolazimo na Wien Westbahnhof (U3),Vienna Erdberg (VIB),Wien Meidling (wlb),Wien Mitte,Wien, Hauptbahnhof,Wien, Hütteldorf,Wien Praterstern (U2),Wien - Matzleinsdorfer Platz,Wien Quartier Belvedere.
Usporedite cijene karata od Paris do Vienna
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Pariz do Beč, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Pariz do Beč.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Cijena kako se približava datum polaska
Željezničke kompanije mogu naplaćivati više cijene karata kako se približava datum polaska. Cijene sljedećih dana mogu se kretati od oko 35,00 € do 145,13 €, ali mogu biti podložne promjenama. Naš savjet je da rezervirate što je ranije moguće kako biste potencijalno uštedjeli do 76% na svom putovanju!
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Pariz do Beč
Najjeftinije Pariz - Beč karte za vlak možete pronaći već za 56,05 € ako imate sreće ili 97,98 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 118,60 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Beč vlakom
Ako putujete do Beč vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
Eurostar je usluga brzih putničkih vlakova koja povezuje London s nekoliko gradova u kontinentalnoj Europi, uključujući Pariz, Bruxelles i Amsterdam. Pokrenut 1994., Eurostar se od tada etablirao kao popularan način prijevoza za poslovne i turističke putnike. S brzinama koje dosežu do 300 km/h, vlakovi Eurostar nude brzu i ekološki prihvatljivu vožnju.
FlixBus, međugradski autobusni prijevoznik, posluje u Europi i Sjedinjenim Državama. Osnovan 2013., izrastao je u jednog od najvećih autobusnih prijevoznika u Europi, povezujući preko 2500 odredišta u 30 zemalja. Porijeklom iz Njemačke, FlixBus se brzo proširio na susjedne zemlje, uključujući Francusku, Italiju, Dansku, Nizozemsku i Hrvatsku, dok također nudi redovne usluge za Norvešku, Španjolsku i Englesku. S pristupačnim cijenama karata i udobnim sadržajima kao što su besplatni Wi-Fi, utičnice i toaleti u vozilu, FlixBus pruža praktično i ugodno iskustvo putovanja.
ÖBB Nightjet, kojim upravljaju Austrijske savezne željeznice (ÖBB), nudi noćna putovanja vlakom između velikih europskih gradova, pružajući prikladan i udoban način putovanja tijekom noći. Vlakovi Nightjet opremljeni su kabinama za spavanje, kušetima i sjedalima, nudeći putnicima udoban i praktičan način putovanja na velike udaljenosti dok spavaju. Usluga postoji u cijeloj Austriji i proteže se na susjedne zemlje kao što su Njemačka, Švicarska, Italija i Češka.
Godine 2013. francuska nacionalna željeznička tvrtka SNCF predstavila je OUIGO kako bi ponudila povoljne mogućnosti putovanja TGV-om. Birajte između munjevito brzog OUIGO Grande Vitesse, koji postiže brzinu od 300 km/h, ili ležernijeg OUIGO Classique, koji nudi nostalgično iskustvo vožnje vlakom.
SNCF, francuska nacionalna željeznička kompanija, nudi TER, sveobuhvatnu uslugu regionalnog vlaka. Vlakovi TER (Transport Express Régional) povezuju gradove i sela unutar regija Francuske, nudeći lokalni prijevoz za putnike i turiste dok istražuju regionalnu kulturu, krajolik i atrakcije kroz veliku mrežu regionalnih ruta. Vlakovi TER sporiji su od brzih vlakova, ali nude pristupačniju i udobniju alternativu za kraća putovanja unutar regija.
TGV Lyria usluga je brzih vlakova koja prometuje između Francuske i Švicarske. Riječ je o zajedničkom pothvatu francuske nacionalne željezničke kompanije SNCF i SBB-a, švicarske nacionalne željezničke kompanije. Vlakovi TGV Lyria prometuju na nekoliko ruta između velikih gradova u Francuskoj i Švicarskoj, uključujući Pariz, Ženevu, Zürich, Basel i Bern. Vlakovi su poznati po svojoj velikoj brzini, a neke rute dosežu brzine do 320 km/h (200 mph), što ih čini jednim od najbržih vlakova u Europi.
Express InterCity je vrsta željezničke usluge koja prometuje u mnogim zemljama diljem svijeta. Osmišljen je kako bi omogućio brz i učinkovit prijevoz između velikih gradova, s ograničenim zaustavljanjima na putu. Vlakovi Express InterCity obično nude pogodnosti kao što su udobna sjedala, klima uređaj i usluga hrane i pića u vozilu. Također mogu imati mogućnost sjedenja u prvoj klasi ili poslovnoj klasi za putnike koji žele dodatnu udobnost i pogodnosti. Vlakovi Express InterCity često su popularan izbor za poslovne putnike, turiste i putnike koji žele brzo i povoljno putovati između gradova.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Pariz - Beč
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi Eurostar, Nightjet i OUIGOna relaciji Pariz - Beč.
Standard
Ulaznice Eurostar Standard namijenjene su putnicima koji paze na proračun i najdostupnija su i najpristupačnija opcija. Međutim, imaju ograničenu fleksibilnostStandard Premier
Eurostar Standard Premier karte nude vrhunsko ekonomično iskustvo, idealno za rad u tišini i udobnosti, ali po višoj cijeni od standardnih. Ova ulaznica uključuje dodatni prostor za noge, besplatne obroke i pristup časopisima.Business Premier
Business Premier karte su Eurostarova prvoklasna opcija s vrhunskom udobnošću i fleksibilnošću, ali i najskuplja. Uz ovu kartu imat ćete prostrana mjesta za sjedenje, izvrsne obroke poslužene na svom mjestu, pristup ekskluzivnim salonima i posvećenu pomoć.Seated carriage
Ove su karte idealne za kraća putovanja tijekom dana, s udobnim sjedalima u klimatiziranim vagonima.Sleeper cabin
Ovo su najudobnije karte za Nightjet, koje sadrže jednostruke, dvokrevetne ili trokrevetne odjeljke s krevetima, dekama i jastucima za dobar san.Couchette
Ove karte pružaju pristupačniju opciju za putovanje preko noći, s krevetima na kat u zajedničkim odjeljcima koji mogu primiti do 6 putnika.Standard Class / Classical
OUIGO Train Classique ima samo jedan razred, što je ekvivalent putovanju u drugom razredu, zbog čega su cijene karata niske. Karte su dostupne od 10 € za odrasle (ovisno o destinaciji) i 5 € za djecu, a OUIGO karte za vlak dostupne su samo online.Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse nudi jednu klasu, slično putovanju u drugom razredu, što objašnjava pristupačne cijene karata. Cijene karata za odrasle kreću se od 10 €, ovisno o destinaciji, dok djeca mogu putovati za 5 €. Ulaznice za OUIGO mogu se kupiti samo online.Standard
Karte za vlak TER imaju fiksnu tarifu "Tarif Normal" i vrijede za jedno putovanje do ponoći dan nakon potvrde u strojevima za markice na peronu. Neke regije mogu nuditi popuste izvan špice.Standard
STANDARDNA karta pruža pristupačno iskustvo putovanja u 2. klasi s tri razine fleksibilnosti razmjene i povrata novca - potpuna, djelomična i bez fleksibilnosti - na svim međunarodnim rutama Francuska - Švicarska.Standard 1ère
STANDARDNA 1ÈRE karta pruža putovanje prvom klasom po dobroj vrijednosti za novac uz fleksibilnost i pristup svim vlakovima, dostupnim na svim međunarodnim rutama između Francuske i Švicarske.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE služi putnicima koji traže luksuzno iskustvo putovanja, uz fleksibilnost, prilagođene sadržaje i usluge, a dostupan je na određenim rutama radnim danima i odabranim terminima nedjeljom.Second Class
Drugi razred Deutshce Bahna osigurava udobno putovanje sa standardnim rasporedom sjedala s besplatnim Wi-Fijem, utičnicom i. Putnici drugog razreda mogu kupiti hranu i piće iz vagona bara/bistroa ili vagona restorana.First Class
Putovanje prvom klasom s Deutsche Bahnom pruža luksuzno iskustvo s udobnim sjedalima i mnogim pogodnostima poput prostranih sjedala s personaliziranom uslugom na sjedalu i ekskluzivnim pristupom salonima na glavnim kolodvorima. Putnicima prve klase narudžbe se mogu dostaviti na njihova sjedala, ali ako ne želite čekati, možete objedovati i u vagon-restoranu ili kupiti hranu i piće u vagonu bara/bistroa.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Pariz do Beč emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?