- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centar za pomoć
- Moj račun
- Odjavi se
Vlak Milano - Padova cijene od 17,90 €
Od Milano do Padova s vlakom
Putovanje od Milano do Padova od strane vlak je 210,35 km i traje 2 h i 59 min. Postoji 303 veza dnevno, s prvim polaskom na 04:35 i posljednjim na 20:56. Moguće je putovati od Milano do Padova preko vlak za samo 17,90 € ili čak 92,50 €. Najbolja cijena za ovo putovanje je 17,90 €.
Najniža cijena | 17,90 € |
Trajanje putovanja | 2 h i 59 min |
Veza po danu | 303 |
Najniža cijena | 17,90 € |
Najviša cijena | 92,50 € |
Prvi odlazak | 04:35 |
Zadnji odlazak | 20:56 |
Udaljenost | 210,35 km |
Polazak | Milano |
Dolazak | Padova |
Prijevoznici | Regionale Veloce, EuroNightViše |
Vremena polaska Vlaka od Milan do Padua
Usporedite najbolje cijene vlak od Milano do Padova.
Pronalaženje savršen vezu vlakom nikad nije bilo tako lako: zahvaljujući virail, od vas će biti u mogućnosti usporediti stotine ponuda u isto vrijeme samo umetanjem datum svog putovanja. Kroz cijena i odlaska filtera, imat ćete mogućnost ograničiti rezultate i pronaći savršeno rješenje. Rezervacija se odvija na internetskoj stranici davatelja, u koju će biti automatski preusmjereni.
Koliko su karte za vlak iz Milano na Padova?
Rezervirajte unaprijed, možete pronaći jeftini karte za vlak od Milano do Padova od 17,90 €. Međutim, karte za vlak za ovaj trošak rute u prosjeku oko 36,19 €.
Koje tvrtke služe rutu od Milano do Padova?
Da biste dobili na Padova vlakom, možete se osloniti na , samo jedan primjer među svim našim partnerima.
Koliko je sati vlakove na Padova dopust i koliko dugo je putovanje?
Trebat će vam 2 h i 59 min do Padova. Najraniji vlak ostavlja Milano na 04:35, dok je posljednji ostavlja na 20:56. U prosjeku, to traje 2 h i 59 min doći do Padova vlakom, ali trebat će vam 1 h i 57 min s najbržim vlakovima. Prvi je dostupna na 04:35, dok je posljednji ostavlja Milano na 20:56.
U kojem stanice možete uzeti vlak za Padova i gdje će vam stići?
Vlakovi Padova ostaviti Milano Milano Cadorna,Milan (Malpensa Aeroporto Terminal 1),Milan Linate Airport (LIN),Milan Bergamo Airport (BGY),Milan - San Donato,Milano, Lambrate,Rho - Fiera Milano,Milano, Lampugnano,Milano Centrale,MILANO,Milan Rogoredo,Milano - Porta Garibaldi,Milano, Sesto San Giovanni i dolazimo u Padova, Via Giambattista Belzoni,Piazzo Prato della Valle,Padova, Stazione FS.
Usporedite cijene karata od Milan do Padua
Rezervirajte unaprijed i uštedite
Ako tražite najbolju ponudu za svoje putovanje od Milano do Padova, rezervacija karata za vlak unaprijed sjajan je način da uštedite novac, ali imajte na umu da su karte unaprijed obično dostupne tek 3 mjeseca prije datuma putovanja.
Ostanite fleksibilni s vremenom putovanja i istražite putovanja izvan špice
Planiranje putovanja izvan sezone ne samo da znači da ćete moći izbjeći gužve, već možete i uštedjeti. Fleksibilnost u rasporedu i razmatranje alternativnih ruta ili vremena značajno će utjecati na iznos koji ćete potrošiti na dobivanje od Milano do Padova.
Uvijek provjeri posebne ponude
Provjera najnovijih ponuda može vam pomoći uštedjeti mnogo novca, zbog čega vrijedi odvojiti vrijeme za pregledavanje i usporedbu cijena. Stoga osigurajte najbolju ponudu za svoju kartu i iskoristite posebne cijene za djecu, mlade i starije osobe kao i popuste za grupe.
Otkrijete prednosti sporijih vlakova ili presjedanja.
Ako ste fleksibilni s vremenom vašeg putovanja, zašto se ne biste odlučili za slikovitu rutu? Putovanje sporijim vlakovima ili vlakovim koji imaju više stanica možete uštedjeti karti - svakako vrijedi razmisliti uklapa li se u vaš raspored.
Virail Pro Savjet ✌: Rezervacijom 10 dana unaprijed uštedite u prosjeku 10%.
Cijena kako se približava datum polaska
Željezničke kompanije mogu naplaćivati više cijene karata kako se približava datum polaska. Cijene sljedećih dana mogu se kretati od oko 9,90 € do 28,32 €, ali mogu biti podložne promjenama. Naš savjet je da rezervirate što je ranije moguće kako biste potencijalno uštedjeli do 65% na svom putovanju!
Najbolje vrijeme za rezerviranje jeftinih karata za vlak od Milano do Padova
Najjeftinije Milano - Padova karte za vlak možete pronaći već za 17,74 € ako imate sreće ili 19,75 € u prosjeku. Najskuplja karta može koštati čak 25,96 €.
Pronađite najbolji dan za putovanje do Padova vlakom
Ako putujete do Padova vlakom, ako želite izbjeći gužve, možete provjeriti koliko često naši klijenti putuju u sljedećih 30 dana pomoću grafikona u nastavku. U prosjeku, najveći sati za putovanje su između 6:30 i 9 sati ujutro ili između 16 i 19 sati navečer. Imajte to na umu kada putujete do mjesta polaska jer će vam možda trebati dodatno vrijeme da stignete, osobito u velikim gradovima!
Prijevoznici na ovoj relaciji
Saznajte više o prijevoznicima na ovoj ruti.
EuroNight je vrsta međunarodne noćne željezničke usluge koja prometuje u Europi. Njime upravljaju razna nacionalna željeznička poduzeća i nudi udoban smještaj za spavanje, vagone-restorane i druge pogodnosti za putnike koji putuju na velike udaljenosti. EuroNight vlakovi obično voze između velikih gradova u različitim zemljama, poput Pariza i Berlina ili Beča i Budimpešte. Često su popularan izbor za putnike koji žele uštedjeti vrijeme i novac kombinirajući troškove prijevoza i smještaja. Međutim, posljednjih su godina mnoge rute EuroNighta ukinute ili zamijenjene brzim vlakovima jer se smanjila potražnja za noćnim putovanjem.
Vlakovi Eurocity (EC) posebno su dizajnirani za putovanja na kratkim i dugim udaljenostima, povezujući velike gradove u raznim europskim zemljama kao dio opsežnih međunarodnih željezničkih usluga. Vlakovima Eurocity (EC) upravlja niz nacionalnih željezničkih kompanija diljem Europe, uključujući Deutsche Bahn (Njemačka), SNCF (Francuska), Trenitalia (Italija), SBB (Švicarska) i ÖBB (Austrija). Usluga Eurocity (EC) nudi redovite rasporede i praktične veze između istaknutih gradova poput Pariza, Berlina, Milana i Beča.
Frecciarossa, kojom upravlja Trenitalia, nacionalna željeznička kompanija, poznata je usluga brzih vlakova u Italiji. Vlakovi FRECCIAROSSA, koji postižu brzine do 300 km/h, povezuju velike gradove uključujući Rim, Milano, Napulj, Firencu i Torino.
Italo, podružnica talijanske željezničke kompanije Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV), upravlja uslugom brzih vlakova diljem Italije. Pokretanje Italo vlakova 2012., koji su i konvencionalni i brzi, putnicima pruža brzo i udobno putovanje Italijom. Brzina od 300 km/h osigurava redovit i udoban prijevoz do velikih gradova kao što su Rim, Napulj, Firenca i Milano.
Iako nisu tako brzi kao brzi ICE vlakovi, InterCity vlakovi Deutsche Bahna mogu se pohvaliti brzinama do 200 km/h, nudeći prostrane vagone i restorane. Prometujući na brojnim njemačkim rutama, kao što je Köln-Hamburg, ovi vlakovi također voze do međunarodnih odredišta, uključujući Amsterdam i Luksemburg. Neke rute imaju čak i dvokatne vlakove.
Usluge i vrste ulaznica na relaciji Milano - Padova
Usporedite različite vrste karata i usluga koje nudi EuroCity, Frecciarossa i Italona relaciji Milano - Padova.
Second Class
S Eurocity vlakovima Deutsche Bahna karta u drugom razredu jamči vam pristupačnije putovanje. Tijekom cijelog putovanja imate pristup osnovnim sadržajima kao što su električne utičnice, klima uređaj i kočija s barom.First Class
Ako želite poboljšati svoje iskustvo putovanja na mirnijem mjestu s dodatnim uslugama kao što su podesiva sjedala, više prostora za noge, catering usluga i odabir sjedala, možete se odlučiti za karte u prvom razredu Eurocity vlakova Deutsche Bahna.Premium
Premium usluga uključuje šire sjedalo, više prostora za noge i pristup dodatnim pogodnostima kao što su piće dobrodošlice i izbor novina. Vagon 4 na vlaku Frecciarossa 1000 rezerviran je za Premium razinu.Standard
Standard je osnovna razina usluge i uključuje udobno sjedalo i pristup osnovnim uslugama na brodu. Autobusi 5-8 su za standardnu razinu sa sjedalima presvučenim sivom eko kožom.Executive
Executive je najviša razina usluge i uključuje sve pogodnosti poslovne razine, kao i sustav za osobnu zabavu i gurmanske obroke koje poslužuje predani kuhar na brodu.Business
Poslovna usluga osmišljena je za poslovne putnike i uključuje sve pogodnosti Premium razine, kao i pristup posebnom poslovnom salonu i prioritetni ukrcaj. Autobusi 2 i 3 Frecciarossa 1000 rezervirani su za Business razinu usluge.Smart
Uz Smart ambijent doživite sve udobnosti i usluge Itala po pristupačnoj cijeni.Prima
Doživite najbolje od Itala uz Prima ambijent koji vam pruža maksimalnu udobnost i vrhunsku uslugu tijekom cijelog putovanja.Club Executive
Za još luksuzniji i opušteniji izlet odlučite se za Club Ambijent. Ovdje ćete uživati u vrhunskoj udobnosti i uživanju u prostranim individualnim rasporedima sjedećih mjesta.Second Class
U vlakovima SBB Intercity, uz osnovne pogodnosti za kartu drugog razreda, postoji i Obiteljska zona posebno dizajnirana za udobnost obiteljima s djecom. Ako tijekom putovanja ogladnite, možete uživati u ukusnim obrocima u kočiji restorana.First Class
U prvom razredu SBB Intercitya možete iskoristiti osobnu utičnicu, udobnija sjedala i veći prtljažni prostor. Neki IC vlakovi također nude mirne zone i poslovne prostore.Opis objekta
Saznajte više o različitim sadržajima dostupnim na brodu kod svakog prijevoznika na ovoj ruti.
Milano do Padova emisije CO2 od Vlak
Možemo li nešto poboljšati?