Pronađite vlak od Split do Rijeka

Službeni partner

Pronađite najjeftiniju kartu za svoje putovanje

Potražite jeftine karte za vlak Rijeka
od 26,92 kn

Detalji putovanja

Najbolja cijena 203,40 kn
Trajanje putovanja 28 h 4 min
Veza dnevno 5
Prvi polazak 05:17
Posljednji polazak 15:33
Razdaljina 260 km

S virail najjeftinije željezničkih karata iz Split do Rijeka.

Ako ste u potrazi za najlakši način da pronađete najbolju cijenu za svoj vlak rute, virail je ono što su tražili. Vi samo trebate odabrati datum i virail će vam pokazati sve veze koje nude naši partneri: filtriranjem rezultata možete pronaći savršeno rješenje za proračun i raspored. Virail će vas preusmjeriti na web stranice tvrtke za jednostavan i siguran rezervacije.

Koliko su niske cijene karte za vlak od Split do Rijeka?

Prosječna cijena željezničkih karata od Split do Rijeka je 211,29 kn. Međutim, od vas će biti u mogućnosti naći jeftinije ulaznice ako unaprijed rezervirati, ili ako možete biti fleksibilni sa svojim datuma: najjeftinije karte za vlak od Split do Rijeka može biti oko 203,40 kn.

Koji željezničke tvrtke nude veze vlakom iz Split na Rijeka?

Virail surađuje s više od 200 partnera u Europi i ostatku svijeta, među kojima i HZPP izdržavaju vlaka Split - Rijeka

Cijena karte - svaki dan

Danas Sutra Za 2 dana Za 3 dana Za 4 dana Za 5 dana Za 6 dana
214,40 kn 203,40 kn Više Više Više Više Više
219,11 kn 219,04 kn Više Više Više Više Više
149,22 kn Više Više Više Više Više Više

Vlakovi od Split do Rijeka

Kada su Frist i zadnji vlakovi iz Split na Rijeka rasporedu?

Uz najbrže veze što će biti u Rijeka u 8 h 35 min, ali u prosjeku je potrebno 28 h 29 min. Prvi vlak na čelu s Rijeka je na 09:34, a posljednji ostavlja Split na 15:33.

Koji stanice su služili u vlakovima koji putuju od Split do Rijeka?

Možete uzeti vlak za Rijeka na Split Predgrađe, Split, koja stiže u Rijeka.

Za kratke udaljenosti kao što je između Split i Rijeka, autobusi i carpooling su dobra alternativa za vlak, zahvaljujući svojim niskim troškovima. Također, autobusi imaju prednost za dobivanje najmanjih gradova u kojima nema željezničke stanice.